Dudaklarından ayrıldığımda gülerek birbirimize bakıyorduk. Hep hayal ettiğim tablo yeminle.
"Seni seviyorum." Diye mırıldanırken ellerimi yanağından çektim.
"Nisa benim biraz kafam karışık." Ona tip tip baktım.
"Şaka yaptım. Kaç gündür bu anı bekliyorum." Dedi ve salıncaktan kalkıp kolunu omzuma attı. Ve yürümeye başladık.
"Eee, ne yapalım?" Diye sordu.
"Yaren ve Eren buluşacaklardı. Onların yanına gidebiliriz." Diye bir fikir sundum.
Kafasını salladı.
Yaren'e mesaj yazmaya başladım.
Nisa: Ne yapıyorsun
Yaren: Eren ile oturuyoruz tatlım sen?
Nisa: İyi ben de dolanıyorum öyle. Yanınıza gelmeye karar verdim. Merak etme aranıza girmem zkwbrbzkabebakekf
Yaren: Gel tabi yavrum
Yaren: *Konum*
•
"Halil ben balon da istiyorum." Dedim şımarık mal çocuklar gibi. Ağzıma bir tane çaksa yeriydi.
"Güzelim bir sürü şey aldım sana. Balonu ne yapacaksın?" Dedi. Elimdekilere baktım. Pamuk şeker, gül, jelibon, çikolata Halil'e teker teker geçirmiştim.
"Olsun balon da alalım. Hatta dur sen tut şunları ben alıp geleceğim kendime." Dedim elimdekileri Halil'in eline boşaltıp standa gittim ve bir balon satın aldım.
"Yanımda dolaştırmaya utanıyorum seni."
"Kes be." Diye çemkirdim. Elimdekileri yedikten sonra çöpe attım. Elimde bir gül ve balon kalmıştı.
Fakat bir tane amkoduğum elime çarpmasıyla balon başka diyarlara uçmaya başladı.
"Of ya!"
"Dönüşte ben sana yeni bir tane alırım." Dedi Halil.
Yanağını öptüm.
Yaren'ler ile buluşacağımız kafeye vardığımızda içeri el ele girdik.
"Oha hayatımın şokunu yaşıyorum şu an?" Dedi Yaren bizi gördüğü anda.
"Lan ben kör mü oldum doğru mu görüyorum?" Dedi Eren de. Güldük.
"Doğru görüyorsunuz."
"Nasıl oldu ya hemen anlatın ay Allah'ım çocuğum doğmuş gibi sevindim şu an." Dedi Yaren heyecanla.
"Ya işte yine Nisa cazibeme dayanamadı üstüme atladı." Diye böbürlenen Halil'e 'Senin amına korum' bakışı attım.
"Sus be arkadaş olmayalım diye boş boş konuştun ben de daha fazla zırlama diye kabul ettim yani." Diye kendimi savundum.
"Ohooo, daha tam sevgili olmadan ayrılacaksınız kesin kavgayı." Diye araya girdi Eren.
"Tamam bu bizim sakin halimiz." Dedim.
"Of bunu kutlamamız lazım garsonlara konfeti falan patlattıralım, babama söyleyim özel jet ile pankart açsın #halnissevgilioldu diye." Dedi Yaren. Kahkaha attım.
"Kanka deli misin sanki çok önemli bir olay." Dedim.
"Tabii önemli lan!" Diye bir ses duydum arkadan. Doğukan, Tuğçe, Damla, Arda, Tarık ve İrem içeri giriyorlardı.
"Yuh anasını satayım? Hani sizin işleriniz vardı bu bir, ikincisi de ne ara öğrenip geldiniz?" Diye merakla sordum.
"Halil sevgili olduğunuz andan itibaren toplu mesaj attı herkese. Görgüsüz çocuk." Diye homurdandı Tarık.
"Şimdi öncelikle hiçbirimizin işi yoktu, hepimiz evde kös kös oturuyorduk yani muhtemelen Arda hariç." Dedi Doğukan. Ve sonra Damla devam ettirdi.
"Sen buluşalım diyince Halil bizi özelden uyardı hepinizin işi varmış gibi davranın Nisa ile ben buluşayım diye. Biz de bahane uydurduk, diğerleri de görüldü atmış zaten." Dedi gülerek.
Halil'e bir bakış attım, 'İşini biliyorsun.' der gibi, o da bana öpücük attı.
"Tamam anladım da Damla sen niye 'Vallaha düğündeyim' diyorsun çarpılacaksın amk?" Dedim.
"Yok ben gerçekten düğündeydim, 1 saat önce döndüm." Dedi. 'Good job' der gibi alkışladım.
"Vay be, özel harekat gibi plan yapıp harekete geçmişsiniz bir de." Dedim gülerek.
"İliğimiz çürüdü artık senin Halil'i sevmen ve Halil'in de seni sevmesi ama sevgili olamamanızdan." Dedi Tuğçe.
"Neyse, her şey geçti ve mutluyuz." Dedi Halil beni kendine doğru çekerken.
•
@nisagazel: Kameraya bak sevgilim💞 @halil.atmaca
4678 beğeni, 832 yorum
@j: Hasiktirrrr sevgilim mi?
@g: Buse ağlıyor şu an Jsnsbjskaanna
@tarikgazel: Hayırlı olsun brolar
@dogukan.trk: Süphanallah ilk defa görenler beğensin
@yarencakir1: Allah ayırmasın knk
@halil.atmaca: Baktım sevgilim😉
6541 beğeni, 936 yorum
@nisagazel: Kolunu çeker misin kardeşim
@damlaayvazz: Yaaa ship❤️
@eren.dmn: h.o
@u: İki güne ayrılırlar.
@s: Gitti güzelim çocuk
•
Bu bölüm final olacaktı aslında ama yapamadım be..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
okulun ağası • texting
Cerita PendekOkulu birbirine katan bir kız. Kendini Okulun Ağası olarak tanıtan kız herkese mesaj atıyor. Oynat bakalım. Kapak: @GeceWeasley