2.7

1.1K 91 75
                                    

Bu bölüm ilk defa günlük hayattan olacak herkes şok hndbsnandbsn

Yazardan;

Yine musmutlu bir okul günüydü. Hava çok güzeldi. Özel okullarında öğle arasıydı. Asya ve Furkan artık bahçeye çıkmışlar ve birbirleriyle oynaşıyorlar, Arda ve Damla fotoğraf çekiliyor, Yaren ve Eren kendi çeteleri ile birlikte bir çardakta oturuyorlar, Doğukan bff'leri ile şakalaşıyor, Tuğçe zengin kızlar tayfasıyla elit bir şekilde sohbet ediyor, Sena Doruk'u aşık aşık izliyor, Dilara ve Enes konuşa konuşa okulu turluyorlar,  Halil de futbol oynuyordu. Her şey güzeldi.

Ve bir de onları sinsi sinsi izleyen Okulun Ağası vardı tabii ki de.

Onun ilk amacı herkesin ayağını denk almasını sağlamak, ve biraz da eğlenmekti. Hem shiplediği kişiler de yavaş yavaş sevgili oluyordu. Ayrıca kendini herkesten üstün gören ve egolu kişilere haddini bildirmek istemişti. Şu an her şey biraz düzelmeye başlıyordu. Kimliği açığa çıktığında da büyük ihtimal onların arasına dahil olacaktı.

Bütün o kişilerin karşısına çıksa hepsiyle arkadaş olurdu. Çünkü eğlenceli biriydi ve bir sürü kişi onun sayesinde mutluydu.

Okulun Ağası, Halil'in futbol oynamasını mutlu mutlu izledi. Onu yaklaşık 2 yıldır seviyordu. Ama genelde utangaç biri olduğu için gidip söyleyemiyordu. Evet bu utangaç kişi okuldakilere mesaj atıp haddini bildirdi ama kimliği bilinmediği zaman rahat olabiliyordu.

Halil'i izlemekten yorulduğu için oturduğu çardakta kafasını masaya yasladı ve temiz havayla biraz olsun uyumaya çalıştı. Okul bahçesindeki öğrencilerin sesleri ve kuş sesleri birbirine karışıyordu. Muhtemelen birazdan ders zili çalacaktı. Her zamanki gibi rahat hissettiği için bacağını titretmeye başladı. Bu titretme işlemi onun uykusunu getiriyordu ve çok rahat oluyordu. Birkaç dakika geçtikten sonra yanında oturan arkadaşı onu heyecanla dürttü.

"Kanka şimdi sakin ol ama Halil buraya doğru geliyor."

Kafasını kaldırdı. Evet, Halil ona doğru geliyordu. Kalbi hızlandı, Halil yüzüne güzel gülümsemesini takınmış, ona doğru bakarak geliyordu. Sonunda Halil kızların olduğu masaya vardığında Okulun Ağasına doğru konuştu.

"Aleyna, benimle bir gelebilir misin?"

Bir şeyler karaladım geçiş bölümü gibi düşünebilirsiniz hadi bye.

okulun ağası • textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin