1.

226 18 3
                                    

 ,,Beatrice! Beatrice stůj, ještě jsme neskončily!" křičela na mě teta Christa

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Beatrice! Beatrice stůj, ještě jsme neskončily!" křičela na mě teta Christa. ,,Musíš mě poslouchat! Beatrice!" nehodlala jsem tam zůstat. Měla jsem po krk, jak mi všichni členové rodiny říkali a vysmívali se mi, že ve svých patnácti letech nemám stále zvíře.

Sedla jsem si na mohutný kámen, poté, co jsem vylezla do kopce a zakoukala se opět na to jedno a samý místo jako obvykle. Byl to mohutný, krásný hrad, který nebyl po dlouhá léta nikým obýván.

Abych vám to ujasnila, jsou tři mocná království - Gasear, Fiunise a Notaro. Lidé královské krve mají bájná zvířata. Například Gasearu vládne princ Harry a jeho zvířetem je Pegas. Lidé se zvířaty mají propojenou mysl a většinou se schopnosti zvířete přenesou i na jeho binata. Pokud binat se zvířetem nemají propojenou mysl, znamená to, že k sobě nepatří. Binaty nazýváme ty, kteří mají zvíře, ty kteří ho nemají nenazýváme nijak. Nikdy se nastalo, že by si člověk nenašel své zvíře. Dále taky neříkáme pán a jeho zvíře. Binat a zvíře jsou rovny jeden druhému. Taky, aniž by musel být někdo binatem, každý má nějaký živel nebo živly Pokud se někdo narodí s více živly, které umí ovládat, je to mimořádné nebo je královské krve.

Království Notaru vládne silný princ Salvatore. Jeho zvířetem je Minotaurus. A království Fiunise vládne princezna Diana, královna všech království. Patří jí krásný pták Fénix. Říká se, že měl být králem princ Harry, ale ten to prý odmítl. A také se po dlouhá léta povídá, že bylo ještě jedno království. Království Ragona, jemuž vládla královna Viktorie. Královna Viktorie měla draka, ale už několik let nikdo nic neviděl a nejsou žádné důkazy.

Já jsem Beatrice, člověk s živlem země.


Ahoj lidi! Ráda bych věděla vaše pocity, dojmy a vůbec jestli stojí za to psát dál. ♥♥

DRAGON SOULKde žijí příběhy. Začni objevovat