Uplynuly tři dny, kdy mi Sir Chaime řekl, že si je odnesou. Byla to pravda. Za ty dny se matka se mnou nebaví, sourozenci se na mě koukaj jak na vraha. Kyle se na mě teda kouká podezřívavě, i tak mi potají donáší jídlo, protože matka mi zakázala snad cokoliv. Byl večer, kdy mi Kyle opět donesl večeři. Potřebovala jsem si s někým promluvit, nejlíp s ním. Poděkovala jsem mu a vzápětí zastavila, protože vždy rychle odešel. Prudce se na mě otočil se zmateným výrazem. „Potřebuji ti něco říct, hodně důležitého," pohotově se rozhlédl kolem sebe a vychrlil: „dneska o půl noci pod stromem," kývla jsem a on odešel.
Uběhlo několik hodin do půl noci a já byla jak na jehlách. Taky jsem se tak pohybovala po domě, když jsem šla za Kylem. Už tam seděl a vyčkával na mě. Jeho bílý tygr hlídal barák. „Tak šup, povídej," začal Bratr. „Kyle, především ti chci říct, že ti moc děkuji a mám tě ráda. Nebudu to prodlužovat, vím, co je s tátou, vím něco, co neví nikdo v rodině kromě mě a taky, že se pravděpodobně ztratim zítra i já. Všechno se dozvíš později, jen jsem měla potřebu ti to říct, ty si to totiž zasloužíš. Taky si zasloužíš vědět, že dávno jsem binatem, ne leda jakým. Nedoprošuj se teď odpovědí prosim, jelikož mám strach, že bych vás dostala do nebezpečí. Chápej mně prosím. Až zítra odejdu, nehledej mě," byl opět zmatený, ale jediný, co mi na to všechno řekl, bylo: „dobře,". „Ještě jedna věc, brácha, můžu tě prosím obejmout?" Bez rozmýšlení rozpažil své ruce a vtáhl mě do náruče. „Nevim, co mi tu zatajuješ, ale doufám, že se vrátíš. Taky tě mám rád Beatrice," měla jsem slzy na krajíčku. Vždy při mě stál a byl tu pro mě. Pevněji jsem ho stiskla a po chvíli pustila. Usmála jsem se a šli jsme společně domů.
„Dobrou noc," šeptli jsme na stejno a zalezli do pokoje.
Za ty tři dny jsem dopilovávala techniky a vymýšlela jak se odtud dostanu. Byla jsem pevně rozhodnuta, že tenhle den už půjdu. Drak říkal, až budu mít klidnou mysl a schopnosti o něco dál, mám přijít. A myslim, že to právě splňuji. Právě lezu po laně z okna. Úspěšně jsem dolezla a koukla kolem sebe zda někoho uvidim. Nikdo. Jenom bílý tygr Khán, ležící ve stínu, který si mě všiml. Podíval se kolem mě a kývl na náznak, že je vzduch čistý. Usmála jsem a kývnutím hlavy jsem mu poděkovala. Bleskově jsem zmizela.
Než jsem našla skály, byla to nějaká doba, ale našla. Chtěla jsem jít do vnitř, když v tom ze shora slétl drak a stoupl si přede mě. 'Tak si přišla, myslim, že půjdem někam jinam. Pojď,' šly jsme dál do skal, na nějaké pusté místo, kde bylo vidět na onen hrad. Když jsem se usadili, drak se na mě podíval 'Dobře začnu, jsem Medea, jsem ledový drak. Obě dvě víme kdo jsi ty. Dlouho jsem čekala, kdy přijdeš. Myslim, že je na čase ti o všem povědět. Před mnoha a mnoha lety se na Zemi objevili vajíčka čtyr mocných zvířat. Drak, pegas, fénix a minotaurus. Přišli do vztahu s královskou krví a tak to i zůstalo. Vajíčka nepřišli všechny ve stejnou dobu, ale první se objevil pegas s fénixem, poté minotaurus a po něm drak, za to králové a královny je získali ve stejnou dobu. Král Harry s Královnou Dianou jsou ve svých rodech třetími dědici, král Salvatore je čtvrtým dědicem, za to ty de facto taky. To, na co celou dobu koukáš je hrad, a v něm trůn, který patří tobě. Ve vaší rodině to byla Královna Viktorie, co usedla první na trůn s mocným zvířetem. Bohužel, královi Rodricovi , jenž měl minotauruse, se nelíbila moc draků. Byli nejmocnější a stále jsou nade všemi zvířaty. Rodric se bál a taktéž záviděl. Tak si vymýšlel a dělal ošklivé věci, pro to aby drak zmizel na dobro z povrchu zemského. Jeho lid a několik lidí z jiných lidů, kteří si mysleli, že draci jsou zkáza lidstva, vyhlásili boj. Královi se nepodařilo zabít draka, ale královnu Viktorii, přičemž zemřeli i její draci. Pokud totiž zemře binat, zemře spolu s ním zvíře. Jenomže nevěděl, že královna má potomka a drak taky. Královna Anna dcera Viktorie. A už nějakou dobu nevládl Rodric, ale taktéž jeho syn. Rodric byl totiž zbaven titulu, protože zradil své zvíře a chtěl být spojen s drakem. To se doneslo nejvyššímu, což byl po Viktorii král Stephan a ten tak rozhodl. A i přesto Rodric zabil Annu, za což byl potrestán taky smrtí. A tak zahynulo království Ragona. Anně se ale narodila potají Helen, tvoje matka. Ta měla hned šest draků. Tvá matka nechtěla opakovat historii a ještě ani neměla potomka, takže nechtěla riskovat, že bychom my draci vyhynuli a nenastoupila na trůn s tím, že zůstala v utajení. A pak ses narodila ty. A tvá matka zemřela při porodu. Vajíčka se vylíhla, kdy ty jsi přišla na svět. Ale jak už určitě víš, je tu jistý člověk, který jde po stopách Rodrica. Tvá matka se zřejmě kamarádila s někým, kdo se dozvěděl o tom kdo je. A věděl i o porodu, protože ví o tobě. Celých patnáct let jde po tobě král Salvatore. Teď má tvého otce. A jak vim, ty ho chceš zachránit,'
Nezmohla jsem se ani na slovo. Taková je tedy historie? Myslim, že je čas být tím kým jsem.
Jsem Beatrice Antoniette Gewelry právoplatná dědička trůnu z rodu Adhara.
ČTEŠ
DRAGON SOUL
FantasyKdysi dávno vypukla válka pro vyhynutí draků, kde padla samotná matka draků, královna Viktorie. Mnoho lidí věří, že draci nikdy neexistovali. Mohl za to například důvod toho, že se báli nebo nebyly zkrátka důkazy. Dokud se nenarodila dívka s dračí...