Okuldan çıktıktan sonra kendimi çok depresif hissediyordum.Bu yüzden servisten bir durak önce inip kulaklığımı takıp yürümeye başladım.Ruh halime en uygun şarkının şarkının "Yine Yazı Bekleriz"olacağına karar verip dinlemeye başladım.Yalnızlık cidden çok iyi geliyor bazen insana.İnsan sosyal bir varlıktır ama sonuçta yalnız doğduk ve yalnız öleceğiz yalnızlık kalbimiz,beynimiz,gözümüz gibi içimize işlemiş hep hepimiz yalnızız.Bazense bazı insanların yalnızlığımızı giderdiğini düşünürüz oysa ki yanılıyoruz.Hep yalnızız.
Eve vardığımda kulaklığımı çıkardım ve:
-Heeey ben geldiiim,diye seslendim.
Tabi ses yok.Annem komşudadır diye düşündüm ve üzerimi değiştirip kitabımın son sayfalarını okudum.Sonuç olarak Zeze yine içimi parçaladı.Ağlamadım fakat hani denir ya "İçim ezildi." onu hissettim.
Yorulduğumu fark edip biraz kestirmek istedim fakat annem:
-Öyküüü !
-Efendiiiim!Anneee!Nolduuu!
Eh bir kere de farklı bir şey olsun yani.
-Heh geldin mi kızım ?
-Geldim geldim noldu hayırdır ?
-Ya kızım teyzenin canı senin şu pastandan çok istemiş akşama da bize gelecekler yapsan sen ha ?
-Anne yaa benim bugün ödevlerim falan vardı ama...
-Hadi kızıım kaç tane teyzen var sonuçta.Heem şu cumartesi Elif'lere gitme fikrini hala düşünme aşamasındayım hatırlarsan...
Eh anne eh.Yine gafil avlandım .Söylene söylene kalktım tabi bu söylenmeler içten oluyor.Kraliçe'nin olumlu bir karara varabilmesi için %100 saygı gereklidir.
Benim hakkımda bir bilgi :Şu anda öyle gözükmese de yemek yapmayı çok severim.İnsanların benim becerimle yaptığım bir şeyle temel gereksinimlerinden birini karşılayabilir olması harika.
Akşam oldu ve teyzemler tabi ki pastamı beğendiler.Sonuçta becerikli olmak bunu gerektirir.Göz kırpıyorum buradan sizlere.
Herkes gittikten sonra saat 22.00'a gelmişti.Çantamı hazırladım ve ne yazık ki ders çalışacak halim kalmadı.Hemen günlüğümü kapıp bugüne dair her şeyi tüm detayları ve tüm hissettiklerimle anlattım.Ayrıca bugünden girilmemiş bir depresyonum olduğunu da unutmadım.İnsan ağlamalı.Ağlamak kötüdür sözlerinin hepsi fasa fiso.Uyduruyorlar.Ağlamak insancıl hissettirir,rahatlatır.Bu yüzden ağladıktan sonra hafif baş ağrısının yanında hep gülerim.Rahatlamış ve huzurlu hissederim kendimi.
Bu bölüm kısa ve hareketsiz oldu özür dilerim.Ama Öykü'nün bir de ev hayatını görmenizi istedim.Yorumlarınız ve eleştirileriniz benim için çok değerli.Yorum ve olumlu-olumsuz fark etmez eleştiriler için çok teşekkürler devamını bekliyorum ^_^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belki
General FictionŞiddetli acılar büyük kalkınışların habercisidir.Belkilerim şiddetli acılarımda bana umut vermek için yaşıyor her daim.Sonrasında büyük kalkınışların hep beni beklediğini umarak yaşıyorum.Hayatımın her günü şiddetli acılarımın son bulmasını umduğum...