⚔Acı⚔

799 77 48
                                    

Fazıl Say - İnsan İnsan

Kaybettiğimizde daha iyi biliriz değerlerini demişler ya, çok doğru demişler işte...

Kim Jisoo

Artık bedenim nefes almakta bile zorluk çekerken gözlerimi sımsıkı yumdum ve yaklaşık 1 haftadır oturduğum koltuğa iyice yaslandım. Bu bilinmezlikten çıkmak istiyordum endişeli yanım susmuyor türlü senaryolarla fısıldıyordu bana.

Gökyüzünü görmeyi reddediyor oturduğum yerden kalkmıyordum. Hiçbir şeyi hak etmiyordum. Ne yemeği ne suyu ne gökyüzünü ne de nefes almayı. Hatta belki de ölümü de hak etmiyordum. Gözlerim kapalı olsa bile yine dolarken başımı önüme eğdim alt dudağımı ısırdım.

Buradan çıkmak istiyordum. Taehyunga sarılıp ağlamak kızlardan defalarca kez özür dilemek bunları yaptıktan sonra ölebilirdim ruhum son bir kez rahatladıktan sonra ölebilirdim.

Kafamı tekrar yukarı kaldırdım "lütfen lütfen" diye fısıldadım bugüne kadar yanımda bir kez olsun hissetmediğim tanrıya.

Oturduğum yerden öne doğru doğruldum ve tutuna tutuna ayağa kalktım. Kalktığım anda gözlerim kararırken yan tarafımdaki duvara tutundum hemen. Ekmek ve bir bardak su ile yaşayan bedenim 7 gündür çok iyi dayanıyordu. Sorun değildi halledebilirdim yapabilirdim.

Karartılar hafifçe giderken başımın ağrısını umursamadan öne doğru bir adım attım. Bedenim yere düşecekken tekrar duvarı tuttum. Alışıktım ben bu durumlara yapabilirdim kolaydı benim için. Daha zor seyler yaşamıştım.

Birkaç  adım daha zorla attıktan sonra kilitli olmayan kapıya tutundum ve kulpu aşağıya indirerek kapıyı kendime çektim. 7 gündür kapının önünde olan iki adamı görmezken dudaklarım kıvrıldı istemsizce.

Ama büyük bir aptaldım hâlâ içinde umut barındıran bir aptal. Büyük evin ikinci katındaydım derin bir nefes alarak merdivenlere yürüdüm bedenim yine ayakta kalmakta zorlanırken tırabzanlara hızla tutundum.

Dişlerimi istemsizce sıkarken sadece çorapların olduğu ayaklarımı oynattım. Yapamayacağımı bile bile sana yürüyorum taehyung, umuduma yürüyorum.

Merdivenlerin ortasına geldiğimde duyduğum ses adım atmama engel oldu ve yerimde dikilmeme sebep oldu.

"Sen mi söyleyeceksin?" Bu jin'in adamı mı arkadaşı mı anlayamadığım hoseok'un sesiydi.

"Evet ama bunun öncesinde yemek yiyip duş alması lazım kaldıramaz yoksa"

"Neden sen de acı çekmesini istemiyor musun?"

Help | Kim JisooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin