⚔️Hissetmek⚔️

1.4K 112 24
                                    

Little mix - little me

Kim Jisoo

"Sadece arkadaşın olduğuma inandığım için buradayım jisoo, bana anlatamana bu yüzden ihtiyacım var. Lütfen yapma böyle" chaeyoung son cümlesinde fısıldarken akan göz yaşlarımı sildim. Odamın kapısına sırtımı yaslanmış ve yerde oturuyordum. Kapı kilitliydi ve neredeyse bir saattir kapının önüne chaeyoung bana dil döküyordu. Lalisa ise gelmemişti.

"Sen de Lalisa gibi yapsaydın ya neden geldin ki?"

"Ben gidemem ki jisoo. Sen benim kaybettiğim ablamsın lalisa'nın da öyle o sadece bu durumu kaldıramadı yoksa biliyorsun aramızda sana en düşkün olan o." evet öyleydi lalisa bana çok düşkündü ben de ona asla kıyamazdım zaten. Hayatıma katlanabiliyorsam onlar sayesindeydi tüm şımarıklıklarımı bencilliklerimi çektikleri içindi.

"Jisoo lütfen tamam anlatma ama bari kapıyı aç yanında olayım bunu çok görme hem" derin bir nefes aldığını hissettim bir haftadır okula gitmiyordum. 1 haftadır her şeyden herkesten uzaktım.

"Hem rosie seni çok özledi jichu" onunda ağladığını biliyordum tabii ki de chaeyoungtu o en duygusalımızdı. Yerimden yavaşça doğrulurken bu yaptığım işkenceye son vermek adına kapının kilidini açtım ardındanda kulpu yavaşça indirerek kendime çektim. Kapıyı açtığım anda gözleri dolu yanakları yaşlı olan chaeyoungla karşılaştım.

Büyük bir hızla bana sarılırken geriye doğru sendelemiştim. Sımsıkı sarmıştı beni hafifçe gülümserken ben de sarıldım ona. "Delirecektim seni birkaç dakika daha görmeseydim delirecektim"

"Bana aşık olduğunu bu kadar belli etmemelisin rosie" benden uzaklaşırken kollarını çekmemişti bedenimden gülümsedi kocaman. Sincap yanakları ortaya iyice çıkmıştı.

"Ah ne yapsak ki bu aşkı daha fazla içimde tutamıyorum"

"Üzgünüm ben genel olarak insan türünden hoşlanmıyorum"

"Ben zaten bir sincabım"

"Ahh şu an seninle ciddi düşünüyorum" dedim. O kahkaha atmaya başlarken ben de gülümsemiştim kocaman. Yanaklarımı öptü sulu sulu yüzümü buruştururken onu kendimden uzaklaştırmaya çalışmıştım. Ama işte sadece çalışmıştım. Chaeyoungtu bu her duyguyu dibine kadar yaşayan chaeyoung. Her zaman yanımda olan chaeyoung

⚔️⚔️⚔️⚔️⚔️⚔️⚔️⚔️⚔️⚔️

"Baban bunu yaptığımı öğrense beni bir daha bu eve almaz" diye mırıldanan chaeyoung'a gözlerimi devirdim. Ardındada siyah şapkayı başıma geçirdim.

"Abartma rosie sadece korumaları kapının önüne çekmeni istiyorum" gitmem lazımdı bugün görüş günüydü dayımı görmem lazımdı.

Help | Kim JisooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin