⚔️ Açık Kartlar ⚔️

1.5K 128 73
                                    


Kim Jisoo

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kim Jisoo

"Doğru bir kıyafet seçimi değil sanki" diye mırıldanan namjoon'a döndüm elleri büyük bir ustalıkla direksiyonu hareket ettirirken 3 yıl sonra benimle konuşmak için adım atmasına şaşırmıştım.

"Neden? Yakışmamış mı?"

"Yakışmış ama onun için demediğimi biliyorsun" kafamı önüme çevirirken gülümsedim "kemer benim bedenime en çok yakışan şey namjoon" araba cümlemden sonra ani bir fren yaparken emniyet kemerimi taktığım için hafifçe sarsılmıştım.

"Buna dur diyebilirsin"

"peki sen neden 3 yıl sonra gelip dur diyebilirsin diyorsun?" vücudumu gördükten sonra benden hastalıklıymışım gibi kaçmıştı oysa ben sadece babasının şiddetine uğrayan bir kızdım.

"ben çalıştım ama-"

"ama baban işini kaybederse başınıza gelecekleri anlattı ve sen de sustun. Beni görüp vicdan azabı çekmemek için de benden sürekli kaçtın" cümlemi yenilgiyle dinlerken büyük gözleriyle bana bakıyordu. Sadece onunla iyi bir arkadaş olabileceğimize inanmıştım ama o beni kötü halimle görmüş ve arkasını dönüp gitmişti.

"Gidelim partiye geç kalıyorum" deyip önüme döndüm birkaç saniye duraklmıştı o da ardından oda önüne dönmüş ve arabayı çalıştırmıştı. Kıyafetim dikkat çekiyordu biliyordum ama bunu bilerek yapıyordum değişik şeyler denemeli ve giymeliydim ki kimse yaz gününde kısa kollu giymediğimi vey askılı yarım giymediğimi fark etmemeliydi.

O yüzden giyeceğim kıyefetlerde değişiklikler yaparak dikkati oraya veriyordum. Araba sonunda büyük bir evin önünde dururken kemerimi çözdüm "sağ ol" dedim ve arabadan indim. Sadece lalisa için gelmiştim. Onu kırmak incitmek istemiyordum.

"vaay kim jisoo yine mükemmel tarzını konuşturmuş" lalisa bana gülümseyerek yaklaşırken yanında da rosé ve jennie vardı.

"aman tanrım kemeri bacağına takmak aklına nereden geldi ahh mükemmel olmuşsun" rosé büyük bir heyecanla konuşurken ona hafifçe gülümsemiştim.

"ee parti nasıl"

"mükemmel jungkook benimle dans etti biliyor musun?" kaşlarım anında çatılırken lalisa da bu halimi görüp yüzündeki gülümsemeyi durdurmuştu. "Jennie ve sen başlamadan ben gideyim" demiş ve arkasını dönüp eve girmişti.

Help | Kim JisooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin