Satır arası yorumlarınızı bekliyorummBillie Eilish - Six Feet Under
Kim Jisoo
Umutlandıktan sonra yere çakılmak daha çok acıtıyordu insanı bunu öğrenmiştim birkaç gün içinde. Ben kendime ve taehyung'a bir şans verirken bütün olanlardan, geçmişimden vazgeçmiş ve ilk defa gelecek için bir adım atmıştım. Ama her zaman ki gibi benimle dalga geçen hayat gülümsememe sinirlenmiş ve almıştı umudumu benden.
Oturduğum koltukta öne doğru eğildim hafifçe baygın olan bakışlarım jin'in suratındaydı. Dayım çıkmıştı hapishaneden şimdi ise öldürülmem gereken bölümdeydik. Yaklaşık 5 gündür.
"Neden hâlâ öldürmüyorsun beni?" Susuz kalan dudaklarımı yaladım ve yutkundum yavasca. 5 gündür sadece ekmek koyuyorlardı önüme bir de her gün sadece bir bardak su. Beni tuttukları oda büyüktü ellerimi bağlamamışlar ve rahatça odada dolaşmama izin vermislerdi.
"Seni öldürmeyeceğim" diyen seok jin beni şaşırtırken kaşlarım şaşkınlıkla havalandı. "N-nasıl?"
"Seni öldürmeyeceğim jisoo ama yaşarken ölü gibi hissetmeni sağlayacağım" o an bu cümleyi kuran jin bilmiyordu. Bilmiyordu, benim zaten yaşayan bir ölü olduğumu
Bir umudum vardı: Hayatım yaşadığım bu cehennemden daha farklı olacaktı, karşımda silahla oturan kim seok jin vardı. Şimdi hayat, umudumu öldürmüştü. Ve benim umudum Kim Taehyung'tu.
"Sana ve taehyung'a aynı anda nasıl zarar verebilirim diye düşünüyordum. İkinizi de en çok arkadaşlarınızdan vurabileceğim sonucuna vardım"
Kaşlarım çatıldı "taehyung ne alaka?"
Kibirlice gülümsedi oturduğu koltuğa iyice yaylandı. Korkunç derece de bir aurası vardı. Bir insan onunla aynı odada kalmamak için o bakışlardan kurtulmak için intihar bile edebilirdi.
"O küçük şeytan sana anlatmamış olabilir ama benim ve onun arasında büyük hâlâ devam eden bir hesaplaşma var. Ben senin sayende bu hesaplaşmaya son vereceğim"
Açlık bedenimi halsiz düşürmüştü fazla ayağa kalkamıyor kalktığım anda başım dönüyordu. Son iki gündür düzgün de düşünemiyordum. Günden güne bitiyordum.
"Arkadaşlarıma bir şey yapma. Lütfen"
"Kim Jisoo kaçırıldığı günden beri ilk defa yalvarıyor"
Keyifle gülümsemesi ona tiksinç bir şekilde bakmama sebep olmuştu. "Demek ki doğru yoldayım jisoo"
Gözlerim ağırlaşırken tek bildiğim bu adamın kötü olduğuydu. Kızların iyi olmasını istiyordum. Eğer onlara bir şey olsaydı kaldıramazdım. Devam edemezdim.
¤¤¤¤¤¤¤¤
"Bunu yapmak zorunda mıyız?" dedi jungkook jin onlara yapmaları gerekenleri mesajlar atmıştı lalisa ve jungkook şu an jisoo için ıssız bir yolun kenarındaydılar. Lalisa ona sinirle dönerken sağ elini havaya kaldırmış ve işaret parmağını jungkook'un göğsüne bastırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Help | Kim Jisoo
Fanfiction"Kötü anıların yerini güzel anılar alacak" fısıltısı kulağıma geldikten sonra geceye karışırken gözlerine baktım. Dolmuştu. Kim Taehyung gözleri dolu dolu bakıyordu bana. Kaybetmek istemiyordu. "Sana söz veriyorum" Umut etmekten vazgeçmeyen tüm güz...