Jisoo önünde yürüyen oğlunun küçük paytak adımlarına bakarken kıkırdamamak için dudaklarını birbirine bastırdı. Fakat ağzından çıkan sesli nefese engel olamadı. Oğlu anında arkasını döndü. Kaşları çatıktı. İşaret parmağını dudağına bastırdı. Jisoo suçlu bir şekilde kafasını salladı. Oğlu ise onun sessiz olacağına emin olduktan sonra tekrar annesine arkasını dönüp yürümeye başladı. Sonunda ikiside yatak odasına vardığında jisoo elindeki pastayı daha sıkı tuttu. Elinden düşürürse minik oğlundan baya çekerdi.
Yatak odasına parmak uçlarında giren ikili her şeyden habersiz yatakta uyuyan taehyung'u görünce keyiflenmişlerdi. Anne ve oğul bakıştı. Jisoo kafasını olumlu anlamda salladığında ji woo planlarına göre hareket etti ve yatakta uyuyan babasının üstüne atladı. Çığlık atmayıda unutmadı tabii. Taehyung irkilerek uyanırken jisoo bu görüntü karşısında gülmeden edemedi. "Bu da ne bir süper kahraman beni kabuslardan kurtarmaya mı gelmiş" diyerek ji wooya sarılan taehyung keyifliydi. Fakat aynı şey 6 yaşındaki oğlu için geçerli değildi. "Süper kahramanlar gerçek değildir baba. Ayrıca gözlerini açıp anneme bakar mısın?" oğlunun çok bilmişliğine keyifle gülerken gözlerini kısık bir şekilde açıp karısına ve elindeki pastaya bakmıştı. O anda da hayatını adadığı iki kişi bağırmaya başlamıştı.
"Doğum günün kutlu olsun" taehyung yatakta doğrulduğunda oğlu boynuna atladı. "Babalar gününde kutlu olsun. Dünyanın en bir tane babası" ardındanda yanağını öpmüştü. Jisoonun ise gözleri çoktan dolmuştu. Taehyungun doğum günü babalar gününe de denk geliyordu. Bugün 6 yıldır evde mutlulukla geçerdi.
"Teşekkür ederim dünyanın en bir tane oğlu" deyip oğlunun kurduğu yarım yamalak cümleyi taklit etti taehyung. Gözleri jisooyu bulduğunda birbirlerini cok iyi anlıyorlardı.
Bu iki çift gözün birbirini anlamama ihtimali yoktu zaten.
"Hadi ji woo üstünü değiştirmeye git" diyen jisooyla ji woo babasına daha çok sarıldı. Ona her zaman şapşallıklar yapan babasına aşık bir çocuktu. Babasıyla yan yana geldiginde her şeyi yapabilirdi. "ama anne" deyip mızmızlandığında jisoo pastayı ayna masasının üstüne koymuş ve ji wooya yönelmişti. "Annen bizi kıskanıyor"
"bence de" diyerek desteklemişti ji woo taehyung'u. Jisoo şaşkınlıkla ikiliye baktı. "Sunny geldiğinde karşısına garfield tişörtünle çık o zaman ji woo" annesinin dedikleriyle babasından hızla ayrılan ji woo birkaç saniye içinde koşarak odayı terk etmişti. Taehyung oğlunun arkasından şaşkınlıkla baktı. "Oğlum aşık mı oldu?" jisoo güldü.
"6 yaşındaki bir çocuk aşık olmaz taehyung. Sadece çok önem verir"
"Suho'nun bundan haberi var mı? Oğluma zarar gelsin istemiyorum" sunny rosé ve suhonun kızlarıydı. 5 yaşındaki kız o kadar güzeldi ki oğluna hak vermeden edemedi taehyung.
"Sence? O odunun haberi olsa gelirler mi buraya" diyerek suratını buruşturdu jisoo. Yıllar can arkadaşı suhodan hiçbir şey almamıştı. Hâlâ kıskançtı. "Oğlumu ondan korumalıyım öğrenirse onu pencereden sallandırabilir" jisoo kahkaha attı. Taehyung ile sevgili olduktan sonra bir kere çok büyük bir kavga etmişlerdi. Jisooyu yıkılmış halde gören suho delirmiş ve taehyungu pencereden sallandırmaya çalışmıştı. Anlaşılan bu durum taehyung için hâlâ tazeydi.
Jisoo hâlâ yatakta oturan eşine eğilip ilk önce dudaklarını sonrada burnundaki ben'i öptü. "Önce giyinmelisin" deyip doğrulduğunda taehyung kolunu tuttu. "Hemen gitmesen" deyip dudaklarını büzdüğünde jisoo bir daha büzülmüş dudağı öptü.
"Oğlumuz gelecek taehyung"
"Bende onu diyorum işte, oğlumuzun uğraşacağı bir kardeşi olmadığı için hemen yanımıza geliyor bunu halletmeliyiz" jisoo inanmazcasına güldü. "Açıkça ne istediğini söylesen daha kolay tae" taehyung alınmış gibi baktı jisoo. "İstediğim şeyi söylüyorüm zaten, oğlumuz daha fazla yalnız kalmasın" jisoonun tuttuğu kolunu kendine çekerek yatakta üstüne düşmesini sağladı. İkili gülümseyerek birbiriyle öpüşürken duydukları sesle taehyung jisooyu üstünden fırlattı. Jisooda hızla doğruldu.
"Anne pembe gömleğimi bulamıyorum. Sunny en çok onu seviyor" ji woo odasından bağırmıştı. Taehyung ve jisoo birbirlerine bakıp kıkırdarken jisoo odadan çıkıp oğlunun yanına yönelmişti bile.
"En son nereye koyduysan oradadır ji woo"
⚔⚔
Arada jisoonun kitap boyunca hep istediği güzel anıları yazacağım böyle. İkiside çok zorlu yollardan geçti hak ettiler güzel anıları🧡
Sizie gece paylaştığım Lost | Kim Jisoo kitabımdan bahsetmek istiyorum. Başrol karakter jisoo partner karakter ise jisoonun snowdrop dizisindeki partneri jung hae in. Bir yıldır bu diziyi bekliyoruz ikiliye özel yazmak istedim hepimiz jisoonun ilm başrol dizisi için çok heyecanlıyız. Umarım lost'a da bir şans verirsiniz uzun ve çok şey hissedeceğimiz bir hikaye olacak🧡
Profilime girerek okuyabilirsiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Help | Kim Jisoo
Hayran Kurgu"Kötü anıların yerini güzel anılar alacak" fısıltısı kulağıma geldikten sonra geceye karışırken gözlerine baktım. Dolmuştu. Kim Taehyung gözleri dolu dolu bakıyordu bana. Kaybetmek istemiyordu. "Sana söz veriyorum" Umut etmekten vazgeçmeyen tüm güz...