Bifľomor

101 2 0
                                    

Bifľomor (angl. Hufflepuff) je jedna zo štyroch fakúlt Rokfortskej strednej školy čarodejníckejv 7-dielnej sérií kníh o Harrym Potterovi. Propagačné farby fakulty sú žltá a čierna. V erbe sa nachádza jazvec. Vedúcou fakulty je prof. Pomona Sproutová.

Zakladateľ:
Bifľomor založila Brigita Bifľomorová (angl. Helga Hufflepuff). Bifľomorovej najlepšia priateľka zo štyroch zakladateľov bola Brunhilda Bystrohlavová.

Duch fakulty:
Duchom fakulty je Tučný mních.

Vstup:

Vstup do bifľomorskej fakulty sa skrýva v chodbe do kuchyne za brnením rytiera.

Kód

Pred vstupom sa nachádza očarovaný zväzok sudov, ktorý otvorí dvere iba vtedy, keď sa na správny sud vyťuká správny rytmus. Ak sa vyťuká nesprávne, sud sa roztrhne a zakryje votrelca v octe. Rytmus ktorý treba vyťukať je Bifľomorská "hymna".

Z pohľadu trieďacieho klobúku:

v HP1

V Bifľomore, tam je taktiežpre poctivcov miesta dosť,pre tých, ktorí vždy si splniasvoju školskú povinnosť.

v HP4

Bifľomor bol na snahu náročný.

v HP5

Bifľomorová: "Ku každémuchcem pristupovať rovnako."Bifľomorová brala všetkých,veď mala srdce ušľachtilé.

Študenti:

Bývalí

Bones, Edgar

Bonesová, Amélia

Diggory, Amos

Sproutová, Pomona

Tonksová, Nymphadora

Mlok Scamnder

Súčasní

(žiaci študujúci aspoň jeden rok počas HP série)

Abbottová, Hanah

Applebyová, Tamsin

Bonesová, Susan

Branstonová, Eleanor

Cauldswell, Owen

Cadwallader

Diggory, Cedric (zavraždený počas štúdia)

Finch-Fletchley, Justin

Fleet, Harbert

Macavoyová, Heidi

Macmillan, Ernie

Madleyová, Laura

Preece, Malcolm

Rickett, Antony

Smith, Zacharias

Summers

Whitby, Kevin

Zellerová, Rose

Dejiny RokfortuWhere stories live. Discover now