Rémus Lupin

119 2 0
                                    

Remus John Lupin (* 10. marec 1960 - † máj1998) je literárna postava 7-dielnej ságy o mladom čarodejníkovi Harrym Potterovi. Keď bol malý, pohrýzol ho vlkolak Fenrir Greyback, ale rodičia sa neprestali o neho starať. Na Rokfortskú strednú školu čarodejnícku ho prijali vďaka Albusovi Dumbledorovi a v ten istý rok bola v areáli školy vysadená Zúrivá vŕba, ktorá viedla tunelom do Škriekajúcej búdy v Rokville, kde sa za splnu menil na vlkolaka. V Rokforte sa zoznámil s priateľmi Jamesom Potterom, Siriusom Blackom a Petrom Pettigrevom. Spolu si hovorili Záškodníci a vymysleli Záškodnícku mapu, ktorá ukazuje všetky tajné cesty a obyvateľov hradu. Bol pilný študent a preto sa stal rokfortským prefektom, aby ich upokojil. Lupin sa ožení s Nymphadorou Tonksovou a budú mať syna Teddyho Remusa Lupina, ktorý zdedí po matke schopnosti metamorfmága. Remus Lupin je milujúci, priateľský a zhovievavý. Lupinov proces premeny na vlkodlaka je veľmi bolestivý. Má syna Teddyho Lupina.

Remus bol chatrnej postavy, nosil obdraté plášte, lebo bol chudobný. Mal hnedé oči a aj vlasy s malou plešinou, bol večne zahĺbený do kníh. Remus bol vlkolak, vždy za splnu sa menil na vlka. Odtiaľ vznikla aj jeho prezývka - Námesačník. Tonksovej patronus sa zmenil na vlka, keď sa do Lupina zamilovala. Prízrak pred Remusom berie podobu splnu, v HP3 mu Snape varil protivlkolačí elixír, aby zmiernil premenu na vlkolaka. Po smrti Siriusa sa napriek svojim citom odmieta zblížiť s Tonksovou, nechce jej ublížiť, nakoniec sa zoberú a narodí sa im malý synček, ale potom spolu s Tonksovou zomrú.

Dejiny RokfortuDonde viven las historias. Descúbrelo ahora