Tajomná komnata

106 4 0
                                    

Tajomná komnata - legenda, ktorá sa však žiaľ zakladala na pravde. O nebezpečenstvách, ktoré v sebe ukrývala, sa na vlastnej koži mohli presvedčiť Ginny a Harry. Podľa slov profesora Binnsa táto „legenda" úzko súvisela s počiatkami Rokfortu.

Rokfort bol založený pred približne tisíc rokmi, presne sa to nevie, žiaľ nezachovali sa presné údaje. Zakladateľmi boli štyria najväčší čarodejníci a čarodejnice vtedajších čias, po ktorých boli zároveň pomenované aj fakulty školy. Boli to Richard Chrabromil, Brigita Bifľomorová, Brunhilda Bystrohlavová a Salazar Slizolin. Práve Salazar Slizolin je ústrednou postavou k Tajomnej komnate. Medzi ním a ostatnými troma čarodejníkmi nastali nezhody, týkali sa hlavne jeho názoru, že na škole smú študovať len deti z čarodejníckych rodín, žiadni muklovia. Salazar Slizolin sa nakoniec urazil a zo školy odišiel. Toto sú všetko známe a overené fakty.

Nasledujúce informácie sa už týkajú výlučne Tajomnej komnaty. Vybudoval ju podľa niektorých zdrojov Slizolin na hrade tak, aby o nej ostatní zakladatelia školy nevedeli, aj ju zabezpečil tak, aby do nej mal prístup iba on a neskôr iba jeho potomok. Podľa legendy mohol Slizolinov potomok otvoriť Tajomnú komnatu, vypustiť z nej všetky hrôzy v nej ukryté a použiť ich na vyhnanie všetkých „nehodných" štúdia na čarodejníckej škole. Že to všetko nebola len legenda a strašné nebezpečenstvá v Tajomnej komnate naozaj číhali, si vyskúšali viaceré nevinné obete na vlastnej koži.

Dejiny RokfortuDonde viven las historias. Descúbrelo ahora