Ron je Dumbledore (teoria)

102 2 0
                                    

Ďalšia fanúšikovská teória si zobrala na paškál Rona Weasleyho a Dumbledora. Podľa nej má byť obľúbený ryšavec a riaditeľ Rokfortskej strednej školy čarodejníckej jedna tá istá osoba, ktorej sa šikovne darí cestovať v čase. Svoj prvý život prežije Ron tak, ako nám to ukázali vo filme.

Nastúpi do školy čarov a kúziel, spriatelí sa s Harrym a Hermionou, do ktorej sa vďaka prenikavému leviosa zaľúbi až po uši, a s ktorou si napokon povedia aj svoje áno pred oltárom (teda, aspoň myslíme, že to takto funguje aj v ich svete). Na staré kolená sa mu však zachce ešte akéhosi dobrodružstva, tak sa prenesie naspäť v čase a sprevádza Harryho tými jeho ako riaditeľ a mentor.

Dôkazov, že by to celé na teoretickej úrovni naozaj mohlo fungovať, je hneď niekoľko. Po prvé treba poznamenať, že predtým, ako od hlavy po päty ošedivel, mal aj Dumbledore ryšavé vlasy. Okrem tejto výraznej črty sa na seba vzhľadovo ponášajú vo viacerých aspektoch – obaja sú vysokí, štíhli a majú dlhé nosy.

Po druhé, Ron a Dumbledore sa len zriedkakedy stretávajú tvárou v tvár. Aj napriek tomu sa zdá, že Dumbledore vie o každom kroku, ktorý sa trojica rozhodne podniknúť, o všetkých tajomstvách a budúcich plánoch. Čerešničkou na torte je jazva nad kolenom v tvare londýnskeho metra, ktorú Dumbledore okrajovo spomína. A pamätáte, kto si vo Väzňovi z Azkabanu poranil koleno?

Dejiny RokfortuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz