Mahoutokoro

52 4 0
                                    

Táto starodávna čarodejnícka škola má zo všetkých jedenástich veľkých čarodejníckych škôl najmenší počet študentov. Prijíma žiakov vo veku od sedem rokov a vyššie (hoci do školy nastúpia až v jedenástich). Keďže sú to denní študenti, čarodejnícke deti lietajú každý deň z domu do školy a zo školy domov na obrovskom kŕdli víchrovníkov malých. Bohato zdobený a znamenitý Mahoutokorský palác je postavený z nefritu, a stojí na najvyššom bode 'neobývaného' (alebo aspoň za taký ho muklovia považujú) vulkanického ostrova Minami Iwo Jima.

Pri nástupe do školy študenti dostávajú začarované habity, ktoré rastú spolu s nimi, a zároveň menia farbu podľa nabraných vedomostí svojho nositeľa. Zo začiatku majú slaboružovú farbu a postupne sa menia na zlatú (ak sa dosiahnu najlepšie známky zo všetkých čarodejníckych predmetov).

Ak sa habity zmenia na biele, značí to, že študent porušil Japonský čarodejnícky kódex a osvojil si ilegálne praktiky (čo my v Európe nazývame „temnou" mágiou), alebo porušil Medzinárodný zákon o utajovaní čarodejníkov. „Zmeniť sa na bieleho" je hroznou hanbou, ktorej následkom je okamžité vylúčenie zo školy a súd na Japonskom ministerstve mágie.

Reputácia Mahoutokora tkvie nielen v jej pozoruhodných akademických výsledkoch, ale aj vo vynikajúcej metlobalovej povesti, ktorý bol podľa legendy prinesený do Japonska pred storočiami bandou pojašených rokfortských študentov, ktorých odvialo z trasy, keď sa snažili obletieť svet na totálne nevhodných metlách. Po tom, čo ich zamestnanci Mahoutokora pozorujúci pohyb planét zachránili, ostali študenti v škole dosť dlho na to, aby naučili svojich japonských kolegov základy hry - rozhodnutie, ktoré neskôr hlboko oľutovali. Každý z členov Japonského metlobalového tímu a súčasného víťazného tímu Japonskej metlobalovej ligy - Tojohaši Tengu - pripisuje svoju zdatnosť tvrdému tréningu, ktorý dostali v Mahoutokore, kde trénovali nad často rozbúreným morom v búrkových podmienkach. To ich nútilo dávať si pozor nielen na dorážačky, ale aj na lietadlá z muklovskej základne ležiacej na vedľajšom ostrove.

Dejiny RokfortuDonde viven las historias. Descúbrelo ahora