Karanlıkta adımı bağıran ses tonunu aklima kazadim. Nasil unutabilirdim ki? O kitaplardan fırlayıp gelen bir beyaz atlı prens degildi belki ama aklimi basimdan almaya yetecek bir bakisi vardi. Üzerimdeki etkisi o kadar büyüktu ki öl dese hayir diyecek gücü kendimde bulamiyordum. O benim hayat hikayemin bulunduğu biyografimin ana karakteri olmustu. Hayatim onunla sekillenmisti. Olur da birgün birisi sorarsa eger bu adam sana ne kazandirdi diye para demekten cok guzel hissiyatlar kazandim demek isterim. Elanin tonlarını gormus oldugumu ve sert bir ses kalibi altindan o sesin sahibini.
Belki ondan hoşlanmam çok sacmaydi ama hayatin bana ne kazandirdigini biliyoruz. Haftalar içinde kazandigim bircok seyde onun bana olan yumusak tutumu oldu. Kolum sariliyken elimi sicak sudan soguk suya sokmadi. Odamı kendi odasina yakin olan 2. Koridora tasidi Emirle ayni koridorda kalma dusuncesi benim kanimi dondursada ses cikarmiyordum.
" Aç mısın" dedi Cem. Hayir anlaminda kafami salladim.
" Yemek sözüm vardi. Istersen tutabilirim" dedi ısrarla.
" Hayir simdilik kalsin. Cok yorgunum. " diye yalan attim. Canim ne yemek yemek nede yataktan kalkmak istiyordu.
" Kolun nasil" dedi incelerken. Uzerimde bulunan kiyafetlerde mi bisey var diye bakindim. Ama yoktu.
" 1 ay gecti Cem. Cok iyiyim ama daha odamdan cikamadim" diye soylendim.
" Uzerindeki kıyafette neyin nesi?" Dedi
"Ne var?" Dedim.
" Beni kandiramazsin Eylül siyah pijamanin altina dar paca kot fiyimce anlamadim mi? Nereye gitmek istiyorsunda kaciyorsun?" Dedi.
Yakalanmanin verdigi suclulukla kafami egdim.
" Bisey almam lazim" dedim.
" Ne alacaksan soyle ben alayim"
Kapi aniden acilinca iceri girdi hayranligin simgesi.
" Nereye kaciyormus?" Dedi hemen
"Markete" dedi Cem.
Kafasiyla Cemi yollayip yanima oturdu.
" Iyi misin?"
"Hayir. Burada olmaktan sıkıldım. Elim silahda tutuyor. Islerin basina doneyim?" Dedim.
O gece adama sinsice yaklasirken inun gozlerine kapilmadaydim isler daha guzel olabilirdi. Mesela onun bana olan bu ilgisi hayatini bana boclu olmasi. Belki ölmezdi ama ucuzda kurtulamazdi. Sayemde nefes aliyordu. Ben onun icin saatlerce nefes alamazken.
Uyamdigimda karsimda ilk onu gordum. Telasli degildi. Tam tersi fazla sakindi. Sertlikten hic ödün vermiyor adete bir kaplanin avi gibi hissediyordum.
" Döneceksin." Dedi. Yataktan kosarak ciktim.
" Ne yapacagim?" Dedim. Hemen.
" Hazirlan gece bir otelde yemek var elden ele teslimat yapilacak. Parayi alman lazim. Ben odalardan birinde seni izleyeceğim" dedi.
" Sen buradan cikmazdin? " dedim. Cevap vermedi. " vuruldugum gun nasil geldin?" Dedim.
" Cem eger buraya gelmesine izin vermezsem isi birakacagini soyledi. En iyi adamlarimdan biri. Kaybetmek istemedim."
Cem son 1 ayda benim icin bir abi olmustu. Emir desen yanima yaklasamiyor olmanin verdiği rahatsızlıkla belli ediyor ama Cem yanit vermiyordu.
" En iyi korumana bir köpek gibi davraniyorsun. Bunlar hos seyler degil. Birine boyle davranmak." Dedim.
" Bunlara sen karisma hazirlan. 2 saat sonra Otelde."
*****
2 saat 10 dakika gecmisti ve benden baska bir Eylül aynadan bana bakiyordu.
" Evrim senin diğer adin mi?" Dedi Cem.
" Bu isi yaparken bu kiyafetle olmuyor." Dedim.
" Hava aydinlikken cikacagiz haydi"
Arabaya binip şoför ile muhabbete daldim.
" Sencese bu patronunuz fazla tutucu degil mi? Acaba abim olsa nasil olurdu?" Diye soylendim.
" Abin olamayacak kadar farkli bakiyor " dedi Cem.
"Nasil yani."
" 5 senedir yanindayim ama hic bir ayakciya 2. Kez teklif etmedi." Dedi.
" Neyi?"
" Birliktelik iste. Genelde herkes atladi." Dedi.
" Tabi ilk ben mi oluyorum?"
" Hayir senden oncekide ölmeden önce reddetti"
" Bana nasil bakiyor?"
" Bir abiden fazlasi"
",Neden bu otele geliyor?"
" Cunku plani var"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇINILMAZ SON (DÜZENLENİYOR)
RomanceHikaye kapağı için ' parodyy' adlı okuruma çok teşekkür ederim ☺