4.

37.7K 1K 7
                                    

Kukla ve oyuncak bebekleri hep farklı sanırdım çocukken. Mesela kuklalar konuşurdu ve benim yardimim olmadan hareket ederlerdi. Ama evdeki bez bebeklerim öyle miydi? Onlari beslemek icin 5 çaylari duzenlerdim. Odamdaki butun oyuncaklarin davetli oldugu bir toplanti gibiydi. Herkes karsilikli oturup çay icerken onlarla konusup dertlerimi anlatirdim. Tabi o zaman en buyuk derdim babam bana istediğim oyuncagi almiyor oluyordu. Yada annem bugun okuldan almaya gelmedi tabi ozaman bilemezdim herkesin bir isi olduğunu.

Kuklara gelince, kuklar benim en sevdiklerimdi. Oyuncak grubuna onlari dahil etmezdim. Oyuncak degildi onlar benimle konusuyordu cunku , bana sariliyor hatta kovaliyordu.

Insanlarda boyle degil miydi? Bir kukla gibi baskalarinin dediklerini yapan gül diyince gülen ağla diyince aglayan gel diyince kosan git diyince giden ...

Emir beyinde istedigi tamda buydu. Tamda aradığım eleman diyordu ama bence tamda aradigi bir kuklaydi

' Eylül kalk' dediginde kalkacagimi adim gibi bende biliyordum. Daha teklifini kabul etmemis olmamama ragmen adamin adi gibi bir emirci tavri vardi bir kere. Herkesi kukla gibi kullaniyor ve sonra ona kukla disinda bir isim takiyordu. Tipki benim kuklayi oyuncaklarin disinsa tutmam gibi. Sonra zamanla onların da arkasinda birileri olduğunu öğrendiğimde 10 yasindaydim. Gec fark etmis olsamda kuklalar benim icin bitmisti. O zamandan beri kuklalarda diger oyuncaklar grubunda 5 çayı iciyordu.

"Tecrübesiz olmanın yaninda çokta düşünüyorsun. Sana anneni kurtarma hakkı veriyorum. Sahi annenin ne yi var"

" kalp yetmezliği dediler ama sonradan diger organlarida iflas etti."

"Bak Eylul anneni haftaya ingilteteye götürüyoruz. Orada cok iyi bir cerrah arkadasim var. Sonra oradan istanbula yerleşeceğini söyleyeyim. Asistanim olarak her gezi toplanti vs gibi konularda yanimda olacaksin."

" Sizin burdan cikariniz ne?"

" Benim teklifimin altinda sana fazla gelebilecek birsey ler var. Beni reddetmen söz konusu olsun istemiyorum. "

" Nedir?"

" Mesela benimle yalnizligimi paylasabilirsin. Yaninda espiriler yapabilirim. Değil mi?"

" Paspal ve daginik hallerinizi gormekten zevk duyardim.

Wattpadde bir sorun var. Kac kere bolum yazdim ama bir turlu kaydetme di karistirdi delirdim burda saatlerdir yazdigim yazi birden kayboldu aklimda kalanlar bunlar. Simdi lik idare edelim ; (

KAÇINILMAZ SON (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin