18

21.4K 678 9
                                    

Kıyamet gibi bir sabaha uyandım. Kapının kolunu kırarcasına açmak isteyen biri vardi.

" Yangın var hemen çıkın" diye bağıran seslere rağmen çıplak bedenimle yatakta öylece uzanıp kaldım. Yangın ve alevler bana Cem'in arabada kül oluşunu hatirlattikça kalkmak istemiyordum.

Yavas hareketlerle üzerimi giydim. Dün gece fazla hareket halinde olmasamda kadınligimin fazla zorlanmis olmasinin verdigi acıyla hizli hareket edemiyordum. Südyenimi giydikten hemen sonra kapım kırıldı. İceri giren Marcus ile gözlerimiz biran kesisti ve sonra beni 2 saniye inceledi. Bende zaten utanmadan eser kalmamisti.

" Acele et hadi" diye bagirmasiyla iceri giren dumanlari farkettim. Kazagimida giyip koridorda beni bekleyen Marcusa yaklastim. Elimden tutup koridorda kosarken kasıklarimdaki agri nedeniyle hareket dahi edemiyorum.

" Koşamıyorum" dedim. Durup üzerindeki paltoyu uzerime gecirdi sapkasiyla saclarimi örtüp beni kucakladi. Uzun koridordan sağ salim çıkınca adamlarının etrafini sarmis olduğunu gördüğüm Atakan belirdi. Bana cok ciddi bakmasini anlamasamda kafami Marcusa cevirdim.

" Teşekkür ederim" dedim. Belimden tutup beni kendine cekmesine rahatsiz olsamda üsüdugumden olsa gerek sicakligina sigindim. Bu kadar sicak olmasi sinirimi bozuyordu. Çünkü ben donuyordum.

Yanimiza kosarak gelen Fred hemen beni tutup cekti.

" Iyi misin ?" Dedi. Kafami evet anlaminda sallayinca elleriyle yüzüme dokundu.

" Şokta olmalisin?" Dedi soru cevap mi yapiyordu ne.

" Hayir yorgunum" dedim. Hayat yorgunu.

" Bir kardesimi alevlere kaptirdim. Senide kaptirmak istemiyorum " diye bagirdi.

" Oradan cikmaman aptallik" diye azarladi bir sure sonra sarildi. Cemden sonra abisi bana su gibi gelmisti. Cok iyi gelmisti cok.

Bende sarildim.

" Iyiyim ben. Ne yapacagiz simdi?" Dedim.

" Patron hepimizi baska yerlere dagitacakmis" dedi. " Aksam Teksas a uçuyorum" diye soludu.

" Ben nereye gidicem?" Diye sordum.

" Seni yanında goturuyor" dedi.

Daha beter islere bulasmadan kacip gitmek istesemde gidemiyordum. Bana bakislariyla beni eritirken ondan ayrilamiyordum. Bir dondurma gibi degil miydim? Gunese bu kadar yakinken erimemek mümkün müydü? Zaten birgün ölecektim. Onun yaninda ölsem ne olurdu?

Her zaman inip bindingim arabada ayni yerime oturdum.

Tam karşımda oturan adama utanmadan bakıyordum. Tek fark bugun bana bakmiyordu. O güzel gozlerini göremiyordum.

" Beni izlemeye devam mi edeceksin?" Dedi.

" Rahatsiz mi oldunuz?" Dedim resmiyetle.

" Hayir" dedi.

" Olsaydinizda umrumda olmazdı" dememle kafasi hizla bana döndu. Keskin bakislari karsisinda erirken gozlerimi gözlerinden ayirmadim.

" Dün gittiğimiz filmi hatirliyor musun?" Dedi

" Evet" dedim.

" O adam kizi neden öldürdü biliyor musun??" Dedi

" Görevi oydu çünkü. Asik olmak görevlerinde yoktu. Oda yok etti" dedim.

" Hayir. Kız onun görevi degildi" dedi.

" Kiz onun önce aşkı oldu. Sonra görevi. " dedi sonra elindeki yüzügü cikarip yanima oturdu. Boynumdan kolyemi cikarip zincirin ucundaki dandik uyduruk boncugu camdan firlatti. Yüzügünü zincire takip boynuma geri takti.

" Bu da ne?" Dedim.

" Sen benim önce görevim oldun." Dedi.

" Ne görevi?" Diye sordum. Yaklasip dudaklarima bir öpücük kondurdu.

" Benim görevim seni yok etmekti. Aşık etmek bunun bir parcasiydi. Sen hic bir zaman benim aşkım olamazsın" dedi.

Olamazsın. Olamazsın. Olamazsın. Sözcük ler kafamda dönüp durdu.

" Neden böyle bir görevin vardi." Dedim.

" Burada kalman gerekiyordu. " dedi. Sonra her zaman elinden dusurmedigi dosyayi bana uzatti.

" Gercek aileni biliyor musun " Kirmizi kapakli dosyada bir bebek resmi gordum. Aile agaci gibi birsey vardi.

Benim dogdugum tarihte 13 ocakta bir gazete haberi vardi.

" ÜNLÜ TEKINOGLU VARISI BEBEK KACIRILDI. BUNU YAPANIN KIM OLDUĞU POLISLER TARAFINDAN ARASTIRILIYOR. AILE IKINCI COCUKLARININ KIZ OLDUGUNU KIZLARI ICIN COK ENDISELENDIGINI KAMERALARIMIZA SOYLEDI. ANNE TEKINOGLU BAYGINLIKLAR GECIRIRKEN BUYUK VARIS ABI ALPER TEKINOGLU COCUK YASTA KARDESI ICIN UZULUYOR. AILE ICIN COK UZGUN OLDUGUMUZU BELIRTEREK ALLAH SABIR VERSIN DIYORUZ.

Sayfalarca Tekinoğlu varisi adi altinda haber vardi.

" Benimle alakasi nedir?"

" Babam seni küçükken kacirmis. Biyolojik babanla annen aslinda Türkiyenin en zenginlerinden. "

" Baban beni mi kacirmis?"

" Evet. Çünkü senin baban benim ağabeyimi vurdu." Dedi. " Ve bu kanı sen gidince kapatacakti"

"Ne olacak simdi?" Dedim. Korkuyla.

" Ailen ile tanisacaksin. Seni buldugumu soyledim."

" Peki bana neden bunlari anlatiyorsun? Ya gidip onlara soylersem? Seni öldurmezler mi?" Dedim.

" Bana aşıksın. Bunu yapmazsin"

" Filmdeki adam bütün askina ragmen yapmadi mi?"

KAÇINILMAZ SON (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin