SDCC kapsamında Phase 4'ün tamamının duyurulduğunu öğrenmiştik. Yani, Phase 4 iki yıllık, ufak bir faz olacak. Ki bence bu normal. Aslında şuan Phase 1'e geri döndük. Yeni bir sagayı kurmaya başlayacaklar ve on film sonra gelecek olan düşmanın temelini bu filmlerle kuracaklar. O yüzden dördüncü fazın kısa olmasına şaşırmamak lazım. Asıl şaşırmamız gereken kısım şu aşağıdaki konsept resimler. İsterseniz hemen geçelim.
Black Widow filminde baş kötünün Taskmaster olacağı açıklanmıştı. Rusya'nın Captain'ı olan Red Guardian'ı ve Yelena Belova'nın da dahil olacağı filmin baş kötüsü olan Taskmaster'a bakıyorsunuz şu anda. Taskmaster'a. İzninizle, çizgi romanın absürtlüğüne kaçmadan ama aynı zamanda çizgi romandan izlere nasıl sadık kalarak nasıl bir Taskmaster kostüm dizaynı yapılırmış dersini sizlerle aşağıda paylaşayım.
Şöyle bir şey tasarlamak zor olmamalı. Gerçekten. Ne çizgi romanlardaki gibi komik duruyor ne de gerçekçi olunacak diye çizgi romanın çizgisinden kaçılmış gibi gözüküyor. Gayet başarılı. Ancak o konsept resimdeki, hiç de başarılı değil. Kalkanı olmasa aynı karakter bile diyemem. Umarım ilk çizilen konsept resimlerden biridir de, filmde kullanılmaya başlanmadan önce doğru olan kostüm seçilir.
Eternals ile alakalı ilk konsept resim de bu. Çok fazla bir detay yok resimde. Aşağı yukarı karakterlerin büyük formlarında nasıl gözüktüklerini görebildiğimiz güzel bir imaj. Bütün film böyle dolaşmayacaklarını tahmin ediyorum. Muhtemelen insan hallerini de göreceğiz. MCU'da olduğumuz için kesin şakalaşacaklar. Resme dönecek olursak, tasarımlar gerçekten hoş görünüyor. Hepsinin fizik yapısı ve renkleri birbirinden farklı. Buradan da, karakter farklılığı konusunda iyi bir iş çıkaracaklarını tahmin edebiliriz. Umarız öyle olur.
Bu imaj da, Falcon and Winter Soldier dizisinin kötü adamı olacak olan Baron Zemo'ya ait. Civil War'dan sonra sakal bırakmış ve çizgi roman kostümünü üstlenmiş olan karakterimizin ortaya koyacağı hem zekice hem de vahşice olan planı izlemek için heyecanlıyım. Çünkü farkında olduğunuzu düşünüyorum...
Avengers'ı ne bir tanrı, ne bir yapay zeka kırabilirdi. Sadece Sokovyalı bir asker olan Baron Zemo, Avengers'ı içten yıkabilmeyi başardı. Bu dizide de kendisinden aynı performansı bekliyorum.
Burada da, çizgi romanlarda Baron Zemo'nun üstünde daima gördüğümüz (Çünkü vücuduna yapıştığı için çıkartamadığı) o mor maske ile görüyoruz. Çizgi romanlardaki gibi yüzüne yapışması gibi bir olay olmayacağını tahmin ediyorum. Ama bir planı ters gidip de yüzü mahvolur ise o maskeyi uzun bir ekran süresi boyunca takacaktır.
Göz kısmının da çizgi romanlardaki gibi beyaz lens değil de açık olmaları şaşırtmadı. Zaten çizgi romanlardan sinema perdesine en taşıyamadıkları şey karakterlerin göz lensleri. Deadpool ve Spider-Man bu konuda başarılıydı. Ultron ise oldukça kötüydü.
Yayınlanan görseller aşağı yukarı böyle. Yeni gelişmeler oldukça ya da üstüne konuşmak istediğim konular aklıma geldikçe yeni bölümler gelmeye devam edecek.
Kendinize iyi bakın. Marvel'la kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel Mecmuası || Unpopular Opinion İçerir
Non-FictionMecmua: Dergi Marvel'a dair yazmak istediklerimi yazacağım, kendime hiçbir sansür uygulamadan ortaya dökeceğim beyanları bir arada tutacak çatıya hoş geldiniz.