Tony Stark karakterini seviyor ama Endgame'de ölmüş oluşuna üzülüyor musunuz? İşte size müjde! Çok sevdiğiniz Marvel yine size bir güzellik yaptı ve koydu Tony'i, Black Widow filminde. Black Widow filminde Tony Stark'ı yeniden göreceğiz. Artık salonda alkış tutmak, dans etmek, konfeti patlatmak sizin salonunuzda yasak olur mu bilmiyorum ama yasak olmasa da denemeyin bence.
Çığlık atmak yasak olacaktır ama. Kendinizi tutmaya çalışın arada tuvalete gidip çığlık atarsınız.
Belki de sonlara doğru gözükür gerçi, bilmiyorum. Bütün filmi boş verip Tony'i göreceğiniz ana odaklanıp filmin tamamını bir kenara iterseniz, karakterin sonda gözükmesiyle birlikte aslında filmi izlememiş olabilirsiniz. Gerçi Tony Stark gibi bir karakter Black Widow filminin içinde varken kim izleyecek Natasha'yı falan. Tony Stark versinler bize. Iron Man 4'ü izleyelim Black Widow'u değil.
Civil War'dan kesilen sahne ile görecekmişiz karakteri. RDJ bundan kazanır mı bilmiyorum. Muhtemelen kazanacaktır. RDJ kazanmasa bile RDJ seven...pardon Tony Stark sevenler (çok karışıyor da birbirine) kazanacak.
Bu habere sevindiniz mi? O zaman daha da sevineceğiniz bir haber ile geliyorum hazır olun. Iron Heart dizisi çekiliyormuş ve Iron Heart'ın zırhında Tony Stark'ın yapay zeka versiyonunu görebilme olasılığı varmış. Eğer bu gerçek olursa yapay zekanın seslendirmesini RDJ yapacak tabi. Tony Stark'ın olduğu yerde RDJ'nin olmaması büyük kazalar doğuruyor biliyorsunuz.
Şimdi, Iron Heart gelirse Peter ile shipi olacağı iddiasına evimi bile basabilirim.
Ara not: Keşke böyle ship tahmin etme gibi iddia tarzı bir oyun olsaydı. Çok yetenekli olacağımı düşünüyorum o konuda. Shuri ve Peter'dan sonra Riri ve Peter'ın da shipi olur kesin dizi çıktıktan sonra. Ama dizi çıktıktan sonra. Riri şu an var olan bir karakter ama shipi dizi çıktıktan sonra var olacak.
Yapay zeka gelirse, dizi boyunca Tony Stark'ı dinleyeceğiz. Görmesek bile onun o kadife sesine sarınıp sarmalanıp dolu dolu bir altı saat geçireceğiz. Aslında altı saat boyunca dinlemeyeceğiz. Bütün replikleri toplasan yarım saat falan olur. Üzüldüğünüzü biliyorum. Siz o kadar Iron Heart dizisi izleyeceksiniz ama içinde Tony Stark'ın sesi yalnızca yarım saat olacak da altı saat olmayacak. Öyle dizi mi olurmuş? Altı saatlik dizinin altı saati boyunca Tony Stark konuşmuyorsa öyle dizi niye barınıyor ki MCU'da?
Peki, bu haberler size yetmedi mi? O zaman çok gizli ve adını açıklamak istemeyen bir kaynaktan edindiğim bilgileri size aktarmaya başlıyorum.
Eternals'da tarihin ilk Stark'ını göreceğiz ve Tony'nin o asil kanının başlangıç noktasını görecekmişiz. Tony'nin atasını tabi ki de RDJ oynayacak.
Falcon And The Winter Soldier'da, Holywood; Tony Stark'a sevgisini ödemek için MCU'daki RDJ'yi kiralayıp Iron Man filmini çektirtecek.
Shang-Chi İnfinity War'dan önce geçecekmiş ve Tony ile Pepper'ın uzak doğuda balayına gittiği zamanda geçeceği için bütün film boyunca Tony'i görebilecekmişiz. Hatta filmin alt başlığı olan Legend of the Ten Rings aslında Tony'nin Pepper'a almak isteyip kararsız kaldığı on yüzükmüş.
Doctor Strange 2'de, başka evrenlerden onlarca Tony Stark gelecekmiş (Hepsini yine RDJ oynayacak tabi ki) ve hepsi birleşip devasa bir Tony Stark'ı oluşturacakmış. Voltron'dan ziyade Cthulhu tarzı olacağı söyleniyor.
Loki dizisinde Loki bütün dizi boyunca Tony Stark kılığında dolaşacakmış. Tom Hiddleston, RDJ kadar Tony Stark'a benzemediği için bütün dizinin RDJ tarafından canlandırılacağı konuşuluyor.
What İf dizisinde RDJ, MCU'ya dahil edilmeseydi ne olurdu diye bir bölüm olacağı ve yirmi iki dakika boyunca boş siyah bir ekranı izleyeceğimiz söyleniyor.
Hawkeye dizisinde Clint yüzünü saklayacağı zamanlarda Tony Stark maskesi takacakmış.
Thor'un dördüncü filminde ise Skrulları göreceğiz ve Skrull'lar dünyadaki en sevdikleri insanın kılığında dolaşacakmış. Yani Tony Stark.
Blade filminde ise Tony mezardan vampir olarak yeniden doğacak ama Blade tarafından tekrar öldürülecekmiş. Pis Blade. Nasıl kıyılabilir ki Tony'e?
Moon Knight dizisinde Marc Spector'ı hayata getiren Khonsou değil Tony Stark olacakmış.
She Hulk dizisinde Jennifer Walters, Stark Industries'in kapanmamış davaları ile ilgilenecek ve davalara Tony Stark maskot kostümüyle gelecekmiş.
Ms. Marvel dizisinde de Kamala Khan'ı süper kahraman yapacak Inhuman gazı Stark'ın evinin bodrumundaki Tony oyuncaklarının arasında saklı olacakmış.
Gördüğünüz gibi hayat Tony'i sevenlere güzel. Bunların hepsinin resmi açıklama olduğunun bilinmesini isterim. Tony Stark bundan sonraki tüm eserlerde olmaya devam edecekmiş. Fiege'in dediğine göre başka türlü MCU devam edemez ve para kazanamazlarmış.
Bu durumda ne denir bilemedim.
Hail Stark?
-------------
Marvel'la kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel Mecmuası || Unpopular Opinion İçerir
Non-FictionMecmua: Dergi Marvel'a dair yazmak istediklerimi yazacağım, kendime hiçbir sansür uygulamadan ortaya dökeceğim beyanları bir arada tutacak çatıya hoş geldiniz.