Brie Larson bir süredir Carol Danvers rolüyle MCU'nun içerisinde. Kendisi, role ilk seçildiğinden beridir çeşitli tepkiler ile karşılaştı. Benim de şiddetli ya da aşırı olumsuz bir tepki verdiğim söylenemezdi ilk zamanlarda. Ben, filmi çıkınca filmde görüp gördüklerim üzerine konuşmak istemiştim. Karakteri gördüğümüz filmler hala kısıtlı. İleride daha kaç filmde görünecek onu da bilmiyoruz.
Peki Brie Larson, Captain Marvel için en iyi cast seçimi miydi?
Sanmıyorum.
Brie'nın bu role seçilmiş olmasından ötürü kafamı duvarlara vurmuyorum ya da koltukları parçalamıyorum ama elimde sihirli bir değnek olsa ve MCU üzerinde bir değişiklik yapabilecek olsam sanırım ilk olarak Carol'ın castini değiştirirdim.
Peki Brie yerine kimi getirirdim?
Cevabım, Emily Blunt.
Tabi ki siz aksini düşünebilirsiniz ama bence Brie Larson'ın oyunculuk yeteneği Carol Danvers rolünü kaldıramıyor. Bu, onun kötü ya da yetersiz bir oyuncu olduğu anlamına gelmez. Belki başka bir rolde Carol Danvers rolüne kıyasla çok daha başarılı olabilir ama MCU içerisinde aldığı rolü taşıyamıyor, bence.
Emily Blunt'ın işi çıkmış ve projeye dahil mi olamayacakmış, o zaman oyumu Charlize Theron'dan kullanırdım.
Oyunculuk bir kenara, posterde ya da filmlerde ben Carol Danvers'tan almam gereken o ciddiyeti ya da sertliği alamıyorum. Captain Marvel'ın çizgi romanlarına baktığım zaman da, çizgi roman sayfalarında Brie Larson'ı bulamıyorum ki, casti iyi seçilmiş birçok karakteri çizgi roman sayfalarında bulabiliyorsunuz. Ancak bu durum, benim için, Captain Marvel'da geçerli değil.
Bu noktadan sonra bir cast değişimine gideceklerini sanmıyorum. MCU var olduğu sürece Captain Marvel Brie Larson olacaktır. O yüzden ya alışmalıyız ya da filmlerine gitmeyerek protesto etmeliyiz. Seçim bizim.
MCU'nun en tartışmalı castlerinden biri kendisi. Onu kabullenenler olduğu kadar kabullenmeyen insanlar da çok fazla. Iron Man gibi herkesin sevdiği bir cast değil. Ki aslında, iyi bir cast seçimi olması için çizgi romanlardaki çizimlere tıpatıp benziyor olmasına da gerek yok. Black Panther'ın oyuncusu olan Chadwick Boseman çizgi romanlardaki T'Challa'ya benzemiyor ancak filmde (Civil War) bir kral olduğunu oyunculuğundan anlayabiliyorsunuz.
Peki bu bölümü yazma fikri aklıma nereden geldi? Geçen günlerde Age of Ultron'un sahne arkasına dair bir görüntüyü yeniden gördüm. Age of Ultron'un çekimleri sırasında, son sahnede kurulan yeni Avengers ekibindeki üyelerin arasında Carol Danvers da varmış ve henüz resmi bir cast olmamasına rağmen oraya bir oyuncu yerleştirmişlerdi.
Çekimler sırasında yalnızca arka planda durması için seçtikleri bir oyuncunun bile daha Carol Danvers gibi durduğunu görünce bu bölümü yazmak ve sizin de fikirlerinizi duymak istedim. Keşke bu kadını da bir kostüm içinde bir şekilde görebilseydik de iki tarafı karşılaştırabilseydik. Acaba Captain Marvel filmi planlanırken neden bu kadınla bir daha görüşmediler yoksa görüştüler de bir sorun mu çıktı? Yoksa kadının oyunculukla alakası yok da Age of Ultron'da yalnızca arkada dikilmek için mi sete gelmişti? Hiçbirini bilemiyorum.
---------------
Siz peki Brie Larson'ın Carol Danvers rolü hakkında ne düşünüyorsunuz? Yorum bırakırsanız minnettar kalırım. Şimdilik görüşmek üzere. Marvel'la kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel Mecmuası || Unpopular Opinion İçerir
No FicciónMecmua: Dergi Marvel'a dair yazmak istediklerimi yazacağım, kendime hiçbir sansür uygulamadan ortaya dökeceğim beyanları bir arada tutacak çatıya hoş geldiniz.