Geçtiğimiz günlerde, Irishman ile yeniden gündeme gelen ve Taxi Driver gibi kült filmlere imza atmış Martin Scorsese'nin söylediği cümleler MCU severleri oldukça kızdırdı. Tam olarak ne kadar kızıldığını fark edemedim ancak kimsenin eline tırpan ya da meşale almamış olması sevindirici.
Ben de bu konu hakkında konuşmak istiyorum. Scorsese'nin yorumlarıyla birlikte, ufak bir tartışma açacağım. Marvel filmleri sinema mı? Sinemaysa bunun neresinde?
Scorsese, filmleri izlemeye çalıştığını ama başaramadığını, MCU filmlerininin filmden ziyade bir tema parkına benzediğini söyledi.
Hatta bir sonraki açıklamasında daha ileri gidip böyle şeylerin sinemada gösterilmemesi gerektiğini iddia etti.
Tamam, tamam. Scorsese aklında oluşturduğu düşünceyi biraz ofansif bir şekilde belirtmiş, bunda hepimiz mutabık olabiliriz. Herhangi bir şekilde sinirlenmeyeceğim. Çünkü babamın değil bu filmler, onları korumak adına birine çamur atma seviyesine düşeceğimi sanmıyorum. Düşmek de istemiyorum.
"Ha ha Martin kaç başarılı film çekmiş ki," ya da "İzleyemediğini söylüyorsa nasıl yorum yapıyor ehe ehe," gibi yorumlar da yapmayacağım. Bu konuda Robert ile aynı fikirdeyim.
Robert, Scorsese'nin söylemlerine karşılık, bu söylemlerin onun görüşü olduğunu, bu filmlerin sinemada oynadığını ve sinemada böyle farklı görüşlere gerek olduğunu belirtti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel Mecmuası || Unpopular Opinion İçerir
NonfiksiMecmua: Dergi Marvel'a dair yazmak istediklerimi yazacağım, kendime hiçbir sansür uygulamadan ortaya dökeceğim beyanları bir arada tutacak çatıya hoş geldiniz.