BAB 26

53.9K 578 14
                                    

Part ni ada cheesy🔞 sikit. Nak baca tanggung sendiri.

Aku menapak keluar dari bilik air dengan langkah perlahan. Harris baring menyandar membaca buku atas tilam.

Aku mengemam bibir, kaki disilangkan dan jemari saling bertaut.

"Err abang?"

Harris menutup bukunya lalu melihat aku dari atas ke bawah.

Mak aih! Seksinya, putih melepak, gebu! Desis hati Harris.

Gaun tidur paras paha itu aku tarik ke bawah cuba menutup pahaku yang putih gebu itu.

Harris bangkit dari tilam lalu mendapatkan aku. Pinggangku dirangkul, tanganku melekap pada dadanya. Daguku disentuh mendongak memandang dia.

"Look so sexy"

Rambutku dielus dan diselit ke belakang telinga. Bahuku yang terdedah hanya dengan tali halus gaub tidur itu diusap. Aku menahan getaran.

"Are you ready?"

Aku mengangguk.

"Answer me"

"Ya abang, saya sedia"

Ika godalah Harris tu!

Bismillah. Aku menguntumkan senyuman lalu merangkul leher Harris.

"Saya isteri abang, semuanya milik abang"

Shit! Apasal Erin nampak sangat lain malam ni? Mana perginya sifat malu-malu kucing dia tu? Aku betul-betul tak tahan, desis hati Harris.

Harris tersenyum sinis lalu mengucup dahiku, turun ke pipi dan berakhir ke bibir. Ciumannya membuatkan aku terbuai lalu membalasnya. Ciuman bertukar kepada ciuman rakus dan menaikkan nafsu masing-masing.

"I really want you tonight Erin. You're mine", bisik Harris lalu menarik aku ke tilam. Badanku ditindih.

"Err kejap. Saya nak tutup lampu"

"Kenapa? Malu?"

Aku terangguk-angguk. Harris berdiri lalu mematikan lampu bilik. Bilik diterangi dengan lampu meja saja. Harris membuka bajunya.

Six pack dia! Body tough Harris membuatkan aku tergoda. Haih siapa goda siapa ni?

Harris kembali menindihku dengan sebelah tangannya menahan ke tilam agar aku tidak dihimpit sakit.

"Izinkan aku?"

Aku mengangguk lalu Harris membaca doa. Dahiku dikucup lembut membuatkan aku terbuai dan memejamkan mata.

Ciuman beralih ke bibirku.

"Please balas", kata Harris lalu kembali mencium bibirku.

Aku yang pada nulanya kekok dan tidak tahu itu, turut membalasnya menyebabkan aku merangkul leher Harris. Bibirnya beralih ke leher jinjangku menyebabkan aku mengigit bibir sendiri.

"Wangi", kata Harris lalu mengucup bahuku.

Tangannya meraba ke bahagian perut lalu gaun tidurku dilepaskan dari tubuhku. Tubuhku separuh bogel, hanya ada bra dan panties saja.

Harris menatap mataku.

"Kau cantik Erin"

Aku menahan malu bila mata Harris meneroka tubuhku.

Leherku kembali dicium manakala tangannya mengusap belakang badanku dan cangkuk braku dilepaskan tanpa ku sedar.

"May I?"

"Saya hak abang, buat je apa yang abang nak"

"Thanks sayang"

Aku tersenyum, Harris panggil aku sayang?

MAMAT KEREK ITU SUAMIKU✔ (E-book)Where stories live. Discover now