produce x 101 izlerken tam olarak böyleydim aahsjdjajshaj
sıklıkla yeni bölüm atmaya çalışacağım, oylamayı unutmayın!🥰
✨sejin karnının korkunç ağrısına rağmen güne iyi başlamıştı. sınıfa girdiğinde yüzü gülüyordu ve sırasına oturup minhee'nin sırasına baktı. her gün erken gelmesine rağmen minhee bugün gelmemişti, ve dersin başlamasına on dakikadan az bir zaman kalmıştı. sejin tatlı crushına bir şey olmuş olabileceğini düşünürken bir yandan da ders için gerekli kitaplarını çıkarıyordu. son zamanlarda aklında bir şey vardı, asla cesaret edemeyeceği bir şey.
aslında bu duygu sejin'e fazlasıyla yeniydi. kimseyi sevmemişti, kimseden hoşlanmamıştı. ortaokulda birkaç kez sevgililik deneyimi olsa da, hepsi çocukça heveslerdi. fakat şimdi çok daha farklı hisler içerisideydi. 17 yıldır, ilk defa böyle hissediyordu. ve minhee'yi her gördüğünde crush olarak adlandırdığı duyguları, farklı bir boyuta geçiyordu.
dersin başlamasına, dakikalar geçmesine rağmen minhee hâlâ gelmemişti. zaten dersi dinlemeyen sejin'in aklı tamamen ona gitmişti. o böyle düşünmeye dalmışken sınıfın kapısı çalındı ve minhee girdi. öğretmenden özür diledi, gözde öğrenci olduğu için affedilmiş ve oturması söylenmişti. fakat hiç de iyi durmuyordu. her zaman parıldayan bakışları olmasına rağmen bu sabah gözlerindeki ışıltılar sönmüştü. çok yorgun ve uykusuz bir hâli vardı. sejin ne olduğunu sormak istedi, ne de olsa arkadaşlardı, yani en azından o öyle varsaymak istiyordu. fakat bunu teneffüse bırakmaya karar verdi.
zil çaldığında minhee ile konuşmaya heyecanlanan sejin hızla ağzını açtı fakat uzun boylu genç yerinden kalkmış bir yere gidiyordu. minhee'nin neden böyle davrandığını merak ederek takip etmeye karar verdi. minhee yan binaya geçiş olarak kullanılan, fakat bazı öğrencilerin gizli nokta olarak kullandığı, bir merdiven boşluğunda durup bir anda ağlamaya başladı. sejin ne yapacağını şaşırmış biçimde saklandığı yerden çıkıp "iyi misin?" diye sordu telaşla. içinde bir şeylerin burkulduğunu hissettiğine yemin edebilirdi.
minhee bu ani çıkışı beklemediği için bir an irkilse de çıkan kişi sejin olduğu için kızmamıştı, aksine, belli etmese de kalbinin derinlerinde bir yerlerde ufak bir rahatlama hissetmişti.
ve sejin'in kesinlikle beklemediği biçimde gergin kıza yaklaşıp kollarını sejin'in ufak vücuduna sardı.sejin eve gider gitmez kendini yatağına attı ve yastığına kafasını gömüp çığlık atmaya başladı. evet, bugün okuldaki hayatının en güzel günüydü, crushı, sevgili minhee'si ona sarılmış, ağlayarak içini dökmüştü. sejin onu mutlu, etrafa enerji saçan, her şeyin birincisi, mükemmel kang minhee olarak bilse de öğrenmişti ki bu gencin de yaraları vardı.
minhee'nin annesinin ölmesinden çok kısa bir süre sonra, o henüz 13 yaşındayken babası bir anda hiç tanımadığı bir kadınla evlenmiş, ve evin kontrolünü tamamen o kadının, bir diğer deyişle minhee'nin üvey annesinin, eline bırakmıştı. ve işte o andan beri minhee'nin hayatı hiç de iyi değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
crush ☆ミ kang minhee
Fanfictionkang minhee gibi bir sıra arkadaşınız olursa, hayatınızda işler biraz farklılaşabiliyor. [bxg] !sejin karakteri pdx101'daki sejin değil, tamamen benim yarattığım bir kız karakterdir