🦋12

122 18 1
                                    

✨minhee'nin en sevdiği renk mordu.

ayakkabılarını her zaman nike'tan alırdı.

pantolonları dar, üstleri bir beden bol giyerdi.

en çok muzlu süt ve bademli çikolata severdi.

pantolonların altına rengarenk çoraplar giymeye bayılırdı.

etrafta kimse olmadığı zaman mutlaka kulaklıklarını takardı ve kendini müziğe bırakırdı.

sesi çok güzeldi, her türlü şarkı ona yakışıyordu.

çok tatlı dans ediyordu, sejin, dansını saatlerce sıkılmadan izleyebilirdi.

en sevdiği kpop grubu nct'ydi.

kalpli defterini asla yanından ayırmazdı.

ve tatlı yemeye bayılırdı.

ah, dedi sejin içinden.

bir de onu çok seven bir sejin'e sahipti.







🦋

bir süre sessizce oturdular bankta. ikisi de ne diyeceklerini bilmiyordu, sadece birbirlerinin nefes alış veriş sesleri duyuluyordu.

bir süre sonra minhee, yüzünü sejin'den yana çevirdi. sejin, minhee'nin çillerini görmeyeli çok uzun zaman olmuştu. çoğu zaman kapatıcı sürerdi. ama genç, şu an karşısında tamamen doğal yüzü ve karışmış saçlarıyla duruyordu. bu hali, kesinlikle nefes kesiciydi.

minhee, bir süre bakışlarını kızın üzerinde gezdirdikten sonra derince bir nefes alıp konuşmaya başladı.

"aşıklar tepesine gitme sebebim o kız değildi." dedi kısaca.

"başka bir kızdı yani?" diye kaşlarını kaldırıp sordu sejin.

minhee, bu soruyu yanıtlamadan önce bir süre önüne dönüp hiçbir şey demedi.

sonra bir anda ayağa kalktı ve sejin'i de ellerinden tutarak ayağa kaldırdı. sejin şaşkınca olanları izliyordu.

minhee şimdi sejin'in gözlerinin içine bakarak konuşuyordu.
"evet, oraya gitme sebebim başka bir kızdı. ve o kız da sensin sejin."

kızın bir şey demesine müsade etmeden devam etti:

"senden hoşlanıyorum, bunu fark ettiğini düşünmüştüm. sen benden hoşlanıyor musun bilemediğim için bir şey söylemekten çok çekiniyordum bunca zaman. ama bugün senin o merdivenlerden inişini görünce içimde bir şeyler artık hislerimi sana söylemem gerektiğini fark ettirdi bana"

"senden hoşlanıyorum sejin."

sejin hiçbir şey demedi. sadece aralarındaki birkaç adımlık mesafeyi hızlıca kapattı ve yapmayı asla düşünmediği bir şey yaparak dudaklarını gencin dudaklarına bastırdı.

minhee başta şoktan hareketsiz kalsa da, birkaç saniye sonra rahatlamıştı. kollarını kızın ince beline sarıp aralarındaki mesafeyi biraz daha kapattı. bu sırada ikisinin de dudakları uyum içerisinde hareket ediyordu.

ve o an ikisi de içlerinden tanrıya zamanın durması için yalvardı.

ve o an ikisi de içlerinden  tanrıya zamanın durması için yalvardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
crush ☆ミ  kang minheeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin