🦋14

113 20 3
                                    

y.n: kapağı yine değiştim ama pek beceremiyorum :( onu mazur görüp bölüme atlayalım lütfennn🧚🏻‍♀️
napıyorduk, oy ve yorumu unutmuyorduk!

y.n2: debut showcase i izlediniz mi bilmiyorum ama ben izleyip çıldırdım her şey mükemmeldi ve bence minhee gerçekten öne çıkmıştı. ippeo ippeo da özellikle uwu olmaktan yoruldumm

İYİ OKUMALAR🥰





✨junho kendini tanıttıktan sonra boş olan bir sıraya geçmiş ve bu sırada gözlerini sejin'in üzerinden hiç ayırmamıştı. sejin ise sürekli gözlerini kaçırıyor, sınıfı inceliyor gibi yapıyordu. bu durumu fark eden minhee anlam veremese de sejin'in yüzündeki kaygıyı görmüş ve dersten sonra sormaya karar vermişti. ders kısa bir bekleyişten sonra bitmişti. minhee sejin'e dönecekti ki junho vakit kaybetmeden onların masasına gelmiş ve sejin'e dönerek "görüşmeyeli uzun zaman oldu." demişti ufak bir gülümsemeyle.
sejin de kendini kasarak yüzünü yapmacık bir gülümseme kondurmuş ve "öyle oldu ya." demişti. onlar bu garip ortamda konuşurken minhee olan biteni izlemekle yetiniyordu. ve o sırada junho söylememesi gereken bir şeyi söyledi.
"düşündüm de, keşke seni o zaman reddetmeseydim. baksana, ne kadar güzelleşmişsin. cidden pişman oldum." diyip kahkaha atmıştı.

sejin bunu duyunca gözleri büyümüş bir şekilde bakakalmıştı. minhee ise daha fazla dayanamayıp ayağa kalktı ve ellerini sıraya vurup "kızarkadaşım hakkında söylediklerine dikkat et." dedi.

tüm sınıf onları izliyordu. henüz çıktıklarını kimse bilmediği için herkes şaşkın bir şekilde fısıldaşıyordu. junho, minhee'nin bu çıkışına karşı sadece sırıtmış ve "bir süre sonra senin kız arkadaşın olarak kalmayabilir." demişti.

işte şimdi minhee iyice sinirlenmişti. junho 'yu yakasından kavrayıp üstten bir bakış attı ve hiçbir şey demeyerek kendinden ufak çocuğu gelişigüzel bir yere savurdu.

sejin peşinden yürürken sinirli adımlarla sınıftan çıktı.

merdiven boşluğuna döndüklerinde minhee sejin'i kendine çekti ve birkaç dakika susarak sadece sarıldılar. ve sejin fısıldadı "ben sadece seni seviyorum minhee." bunu duyunca minhee yüzünü sejin'in omzundan kaldırdı ve dudaklarını birleştirdi.

crush ☆ミ  kang minheeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin