Vyšel jsem poslední patro schodů a došel k bytu, který teď patří jen mně. Poslední krabici, kterou jsem svíral v rukách. Odložil jsem si na botník a nohou zavřel dveře.
Dřív bych tyhle věci nezvládl dělat na raz, ale v poslední době se cítím jinak.
Nemusím ani moc spát a mám energii. Nebývám nějak moc unavený. A když se dějí divné věci. Hned vám povím co.
Sedím například na gauči a řeknu si že se chci napít. Stačí abych mrkl a sklinka leží předemnou. Cítím věci co by normální člověk necítil a slyším to co slyšet nechci. A jestli okamžitě nepřijdu na to co mi je tak se půjdu odstřelt.
A Marcus? Ten se nepřišel ani rozloučit. Mamka mi řekla, že ho Robert nechtěl pustit, nebo tak něco. A já že jenom..Ahaa takže jako odteď nemám bratra nebo co?..mamka se taky rozčiluje. Vůbec se ji to nelíbí a už si taky všimla toho, že se chová divně.
Od té doby co Robert zjistil, že se stěhuju mě a Macka furt nějak rozděluje. Doslova mi ho bere před očima. Vždyť je jeho a Mac se očividně nehodlá s ním rozejít takže..... Umřu sám. Opuštěný bez bratra, toho zlatíčka co tak miluju. Aaa budu brečet.. Bože..
Seděl jsem na gauči a pozoroval fotbal. Zápas byl vážně dobrý a dnes se hráčům obzvláště dařilo. Jen mně tu něco chybělo. Už za se, není to ono, když vedle mě sedí a neříká mi jak špatný je můj tým... :(
Povzdechl jsem si a více se zakoukal na fotku pod televizí. Byl tam Mac a já,v objetí. To ještě žádný Robert nebyl. Budu ho muset zabít. A pak budu s Marcusem až do konce.
Začal mi zvonit mobil. Zalovil jsem v kapse a podíval se kdo volá - Marcus❤️.
,,Ano?"
,,Martinusi" popotáhl
,,Co se stalo?!" vyskočil jsem do sedu
,,Robert on má někoho jiného a já mu řekl že je konec.. A já chci za tebou" brečel a mluvil rychle.
,,Bože Marcusi" chtělo se mi brečet, když jsem slyšel ho,,Už jedu dobře"
,,An-ano"
ČTEŠ
Status /Marcus&Martinus/
Fantastik,,Jsem zamilovaný do svého bratra.." To byl můj první status na jedné stránce, kde můžu být takový jaký chci,bez toho aby někdo věděl kdo jsem.. ( VAROVÁNÍ! V textu se vyskytují chyby. Vyskytuje se zde vulgarismus, a milostné scény. Nechci říkat kd...