Marco ve çocuklar yarım saat içerisinde mağaraya varmışlardı. Bu zaman diliminde Jasmine hafif kıpırtılar dışında hiç bir tepki vermemişti. Harmony ve Jamar ise yol boyunca konuşmuş birbirlerini tanımışlardı. İkisinin de kalbine arkadaşlık belki ileride kardeşliğe dönüşecek tohumlar ekilmişti. Marco Jasmine'yi mağaranın köşesindeki Harmony'in yer yatağına yatırmıştı.
Aklından da "Eğer bu çocuklarda burada kalmak isterse buraya bir malikane yaptırmalıyım" tarzı şeyler düşünüyordu.
Elini Jasmine'nin anlına koyduğunda herhangi bir sıcaklık hissetmedi ve onu yatakta bırakarak gözlerini arkada konuşan ikiliye dikti. Onların içinde yeşermeye başlayan derin bağı görebiliyordu. Bu da az sonra söyleyeceği şeyin ikna ihtimalini yükseltiyordu. Yavaş adımlarla ikilinin oturduğu minderlerin karşısındakine oturup onların dikkatini çekti.Ardından konuşmaya başladı "Bilirsiniz ki çocuklar bu evren ve her şey yıldız enerjisinden meydana geldi. Bunlar sizin gibi soylular için küçük yaşta anlatılmaya başlanır ama her çocuk gibi eğitime 6 yaşında başlarsınız. Benim ikizlere teklifim sizi bu dünyadaki insanların ulaşamayacağı alemlere çıkarmak ama bunun karşılığında ise tek istediğim Harmony'i bir kardeş gibi benimsemeniz senin içinde yeşeren duyguları görebiliyorum bunun kardeşinde de ortaya çıkması kaçınılmaz .İkinizin arasındaki bağ normal ikizlerin ki gibi değil. Bunu öğrenmek için yaşınız hala küçük. Belki ilerleyen yıllarda fark edersiniz ki sizin gibi özel çocukların bunu erken yaşta anlayabileceğinin farkındayım."diğip gözlerini Jamara dikti.
Neden bu çocukları seçtiğini kendi de bilmiyordu ama içlerindeki güçlenme isteği, normal asillerde bu yaşlarda başlayan kibirden etkilenmemeleri belki onu cezbetmişti.
Jamar bu duydukları karşısında ne diyeceğine karar veremedi. Ama bir cevap vermek zorunda olduğunun farkındaydı .Ve konuşmaya başladı.
"Ben ne diyeceğimi bilmiyorum fakat kalbimden kabul etmek geçiyor. Eğer kabul edersem ailemizden uzak düşeceğiz. Bunun farkındayım ama kardeşim anne ve babamıza çok bağlı onun kararı olmadan cevap veremem. Eğer kabul edersek babama ne demeyi düşünüyorsunuz.""O zaman konuşup bana kararınızı söylersiniz."
Çocuklara sıcakça gülümseyip dışarı çıktı.
Jasmine bayıldığından beri 4 saat geçmişti ve sonunda kıpırdanmaya başlamıştı. Gri gözlerini örten siyah gür kirpikleri yavaşça açılmaya başlamıştı.
Şuanda gerçekten kendisini güçsüz hissediyordu. Sanki vücudu ona ihanet edip her hangi bir uzvunu kaldıramayacakmış gibi geliyordu. Yerden güç alıp kayağa kalkmaya çalışırken ince dudaklarından tek bir isim çıkmıştı "Jamar".
O ikizini gerçekten çok seviyordu kalbin de ona karşı ne bir kin nede bir kıskançlık vardı. Aileleri Klan Lideri ve onun Hanımı olarak ne kardeşini ondan yüksek görmüş nede ikisi arasında ayrım yapmışlardı.
Jamar kardeşinin sesini duyduğunda Harmony ile konuşuyordu. Onu duyduğu anda hemen kardeşinin yanına gitmiş ve onu yataktan kaldırmaya başlamıştı. Harmony ise bu anı hasretle izliyordu. Oda bir kardeşi olmasını isterdi. Babası ona annesi hakkında hiç bir şey anlatmamış büyüyünce öğrenirsin diyerek hep ertelemişti.
Gözleri babasıyla kesiştiğinde ona şirince gülümseyip hızlıca ikizlerin yanına gitmişti.O sırada da zaten Jamar, Jasmine'ye Marco'nun teklifini anlatıyordu. Küçük kızın gözleri dolmuştu. Hafif uzun tırnaklarını avuç içine bastırıp yumruk yapmıştı. Uzaktan bile hem sinirli hem üzgün olduğu gözüke biliyordu. Sinirliydi çünkü güçsüz ve zayıftı bu yüzden öz amcası tarafından ihanete uğramıştı. Üzgündü çünkü bu küçük yaşında ailesinden uzak kalacaktı. Fakat içindeki güçlenme arzusu bir kere ortaya çıkmıştı. Kardeşinin gözünde de aynı isteğin olduğunun farkındaydı. Kollarını açıp erkek kardeşine sarıldı şuan gerçekten kendisini savunmasız hissediyordu. Jamar da kız kardeşine kollarını dolarken az uzaktan onları izleyen Harmony'i fark etti. Kısa kollarından birini açıp onu davet etti. Harmony buruk bir gülümseme ile yanlarına doğru yürüyüp kollarını onlara sardı ve en az 2 dakika bu şekilde kaldılar.
Ardından ayaklanıp Marco'nun yanına doğru yürümeye başladılar. Her birinin gözlerindeki parıltı uzaktan belli oluyordu. Marco'nun yanına vardıklarında Jamar konuşmaya başladı "Marco Amca biz teklifini kabul ediyoruz. Fakat tek istediğimiz ailemizi bir kez daha görmek. Senin konuşmandan anladığıma göre ailemizi uzun bir süre göremeyeceğiz.
Lütfen bu isteğimizi çok görmeyin" deyip Marco'ya bakmaya başladı.Marco ise Harmony dışında ilk defa birinin ondan bir şey istediğine şahit oluyordu. Lakin hemen kendini toparladı ve konuşmaya başladı. "Peki, sizi yarın götüreceğim. Harmony de sizinle gelecek ben kendimi sizin ustanız olarak tanıtacağım. Bir gün boyunca aileniz ile konuşur anlatırsınız akşam sizi alıp tekrar ormana götüreceğim. Bu orman artık sizin eviniz olacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Antik Dengenin: Doğuşu
FantasyTekrar mı başlıyorum? Yine mi? Bu kaçıncı oldu? Böyle planlamamıştım.. --------- Beyaz gözlü adam önündeki güzeller güzeli kadına bakıyordu. Gözlerinde ki derin özlem ve sevgi uzaktan bile anlaşılabiliyordu. Adam bir adım öne gidip kadının yanağına...