Marco çocukların yanına geldiğinde gözlerindeki parıltıyı gördü. Zaten erken geldikleri için geçit törenini izlemelerine izin verecekti. Çocukları önüne alıp yavaş adımlarla halkın olduğu alana doğru ilerledi. Onları gören insanlar sanki yolu açmalıymış gibi hissettikleri için çoktan önlerini açmaya başladılar. Kısa zamanda ise en öne gelmişlerdi.
Aradan kısa bir zaman geçtikten sonra beyaz atların üstünde en kaliteli zırhlara sahip askerler gözükmeye başladı. Herkes onlara farklı duygular ile bakarken çocuklar hayranlık ile bakıyordu. Harmony'in hayranlıkla bakan gözleri askerlerin arkasında kral ve kraliçenin arasında beyaz saçlı çocuğu gördüğünde gözlerindeki o parıltı kayboldu.
Onun gözlerine baktığında sanki başına bir hançer saplamışlar gibi acı çekmeye başladı. Ve dizlerinin üzerine çöktü. Elleri zemindeki toprağı sıkarken gözlerini çocuğun gözlerinden ayırmıyordu.
Marco bir anda yere çöken Harmony'i gördüğünde ona atıldı. Gözleri ile Harmony'in nereye baktığını takip ettiğinde Prens Hiro'yu görmüştü. Onun durumunun da Harmony ile aynı olduğunu fark etti.
Etrafını Askerler çevirmiş Kraliçenin çığlığı ile gökyüzündeki bulutlar bile dağıtmıştı. İki çocuğunda ağzından ve kulaklarından zift gibi kan akıyordu ikisi de zihninde bayılmadan önce son bir ses duymuşlardı.
"Merhaba Harmony!"....
"Merhaba Hiro!"....
Gölge Klanı
Gölge Klanının girişinde büyük bir telaş vardı. Girişin etrafında Klan Lideri onun Hanımı ve bütün Kıdemliler toplanmıştı. Karşılarında gelen insanlara bakıyorlardı. Marco kucağında Harmony'i taşıyordu. Sağ tarafında ise İkizler yüzleri bembeyaz bir şekilde yürüyordu.
Ailelerinin girişte olduğunu görünce yüzlerinde ufak bir gülücük oluşmuştu lakin hemen koşmak istemiyorlardı. Şimdiden kardeşleri gibi gördükleri kişi ağzından ve kulaklarından kan gelmişken onu yalnız bırakmak istemiyorlardı.
Marco hızlıca Klan Liderinin yanına gelmişti. Elinde beliren madalyonu adama gösterdikten sonra çocuklardan biraz uzakta ikili konuşmaya başlamıştı. Çocukların ustası olduğunu hemen bir şifacı çağırmasının gerektiğini geri kalan şeyleri sonra anlatacağını söylemişti .
Klan Lider'inin sert yüz hali bir anda saygılı bir şekle bürünmüştü. Bunun nedeni hem karşısında ki kişinin önemli biri oluşu hem de Aziz Alemi Orta Aşamasındaki birinin onun gücünü hissedemiyor oluşuydu. Hemen arkasını dönüp baş hizmetliden Klan Şifacısını çağırmasını istemişti.
Harmony'den
Geceden bile daha karanlık bir yerdeyim. Doğduğumdan beri ilk defa kendimi bu kadar güçsüz hissettim. Kendimi burada çok yalnız hissediyorum. İçimde adlandıramadığım bir boşluk var.
Sanki biri kalbimi sökmüş gibi hissediyorum. Bağırmaktan artık boğazım acımaya başlamıştı. Kulaklarımda sürekli bir uğultu vardı. Elimi kulağıma götürdüğümde bir sıcaklık hissettim elime baktığımda etrafın rengi ile aynı olan bir miktar kan vardı.
Normalde bunu gördüğümde korkmam gerekirdi ama ben oldukça sakindim. Beni de korkutan buydu ya her şeye çok sakin bir tepki veriyordum.
Etrafımı sanki çevirmişler gibiydi.
Bir çıkışımın olmadığını bana gösterircesine.Gezdim bana yıllar gibi gelen bir süre boyunca sadece bu karanlıkta yürüdüm. Ne açlık hissettim ne susuzluk. Sadece yürüdüm...
Bir zaman sonra sesim çıkmaz oldu.
Zaman geçtikçe bütün duyularımı hissedemez oldum. Zihnim bulanıklaştı...Sanki hayat amacım yürümekmiş gibiydi. Yürüdüm yürüdüm...
Zaman geçti bir adım atmak bana yıllar gerektiriyormuş gibi gelmeye başladı.Adımı unuttum
Yeni arkadaşlarımı unuttum
Babamı unuttum
Rüzgar Perim Sara'yı unuttum
Anılarım benden bir bir alındıKimdim ben? Neden yürüyordum?
Adımlarım durdu.
Yavaşça yere çöktüm .
Zihnim de biranda beyaz bir ışık belirdi.Sonra bir kadın yüzü. Şakaklarından ter damlıyordu. Bir bebeği siyah bir örtüye sarıp birinin kucağına verdi. Yüzünü göremiyordum. Sadece beyaz saçlar.
Bir anda görüntü değişti. Ormanın ortasında bir bebek etrafında kanatlı canlılar uçuyor. Hepsi bir ahenk içinde süzülüyorlar. Bir kıkırtı duydum. Gökyüzündeki görüş açıma bir anda yeşil ağaçlar girdi. Beyaz ufacık eller gördüm. Görüntü değişti
------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Antik Dengenin: Doğuşu
FantasyTekrar mı başlıyorum? Yine mi? Bu kaçıncı oldu? Böyle planlamamıştım.. --------- Beyaz gözlü adam önündeki güzeller güzeli kadına bakıyordu. Gözlerinde ki derin özlem ve sevgi uzaktan bile anlaşılabiliyordu. Adam bir adım öne gidip kadının yanağına...