5- Yeni İnsanlar

2.1K 178 9
                                    

Bir mağaranın içinde yeşil bir peri ile oynayan 4 yaşındaki bir kız çocuğu vardı. Siyahlı beyazlı saçları belini geçmiş ,eşsiz güzelliği yavaş yavaş kendini belli etmeye başlamıştı. Mavi gözleri bakanı bir anlık boğabilecek derinlikteydi.

Marco bile Harmony'nın bu değişiminden etkilenmişti. Daha 1 yaşındayken konuşmaya başlamıştı. Marco, Harmony için bir baba figürü olmuş. Konuşmaya başladığında ilk söylediği şey "Baba" olmuştu. 2 yaşındaki koşabilecek seviyeye ulaşmış 2.5 yaşında okuma yazmayı öğrenmişti.

Marco ona yavaş yavaş dış dünyayı ve saygı kurallarını anlatmıştı. Harmony çocukluğunu istemeden de olsa sürekli bilgilenerek geçirmişti. En sonunda ise babasına anlattığı bu güçlü canavarlarla nasıl birlikte yaşadıklarını sormuştu.

Marco etraftaki kaynak canavarlarına emir vermiş mağarasının ve 500m çapının etrafında 1 tane bile canavar geçmemesini sağlamıştı. Ama Harmony'e ise onların dostu olduğunu söylemişti.

Bu sayede Marco'nun gerçek formu da dahil hiç birini görmemişti. Marco Harmony'in iki gün önceki doğum gününde "onu bulduğu gün" ondan ne istediğini sormuştu.
Harmony başkente gitmek orada gezmek ve Marco'nun ona anlattığı efsaneler yerine gerçek kitaplarlar almak istemişti. .

Harmony Babasının her ay onun için aldığı o bilmese bile bir tanesi en az 1 Altın edebilecek kıyafetlerden. Siyah dizlerinde biten elbisesini giymişti. Elbisenin uçlarına doğru koyu mor renkte aynı bir ağaç dalı gibi şekiller elbisenin güzelliğine güzellik katıyordu. 

Marco ve Harmony hazırlıkları tamamlayıp başkente doğru ilerlemeye başladılar. Arkalarından en küçük formundaki Yeşil Rüzgar perisi uçarak Harmony'nin omzuna konmuş onlarla gitmek istediğini belli etmişti.
-----------------

Ormanın en dış halkasına da 3 tane gölge vardı. Ve etrafları en az 10 tane suikastçi ile çevrelenmişti. Bu suikastçiler ormanda avlanan uzmanları yağmalamak için burada toplanırdı. Lakin bu günkü avları bu asil görünümlü üç kişiydi.
Suikastçilerin başı iki adım öne çıkarak konuşmaya başladı. "Ya her şeyinizi bana verirsiniz yada ölürsünüz. "diyerek elindeki sabreyi öne doğru uzatarak 2si daha 4 yaşındaki küçük çocukların  korkmalarını sağladı.

Bu iki küçük çocuk Gölge Klanının varisleriydi. Başlarında ki kişi ise onların Usta alemindeki amcalarıydı. Klandan amcaları sayesinden ayrılmış gezmeye çıkmışlardı. Yaşları henüz küçük olduğu için amcalarının babalarının yanından ayrıldıktan sonra gözündeki ölüm isteğini fark etmemişlerdi.

İkisi de hemen amcasının arkasına saklanırken onları korumasını bekliyordu. Fakat işler düşündükleri gibi gitmedi. Amcaları önlerinden çekilirken suikastçi'ye doğru " Onlara istediğinizi yapabilirsiniz ya kızı s*x köleniz yapın oğlanı çalıştırın benim için önemi yok size onları almanız için 200 altın veriyorum. "diyerek cebinden bir kese çıkardı.

Keseyi gören suikastçilerin lideri gibi duran adam hemen keseyi alarak kontrol etti. Gerçekten  de içinde 200 altın vardı. Ardın gözlerini çocuklarda gezdirdi. Onun gibi deneyimli biri için bu çocukların güçlü ailelerin çocukları olduğunu anlamak kolaydı. Lakin onlar için bile 200 Altın çok fazlaydı. Bu yüzden onların bir klan varisi olduğuna karar kılmıştı.

Gözleri bir çocuklar birde adam arasında gezdirirken arkadan arkadaşlarının seslerini duyuyordu. " Kız gerçekten çok güzel keşke lider onu s*x kölesi yapıp kullanmamıza izin verse " gibi fısıldamalar duyuyordu. Gözleri ise hala bu 3 kişideydi.

En son bütün duyularını orta yaşlı adama dikip "Bu çocukları alıyorum ben gibi deneyimli biri için onların bir klan varisi olduğunu anlamak kolay iş. Sen artık gidebilirsin bu çocuklar artık kölelerimdir." diyerek adamı başından savdı.

Ve çocukları dikkatli bir şekilde incelemeye başladı. Kız gerçekten çok güzeldi gri saçları omuzlarına dökülüyor gri gözleri gün ışığında parlıyordu. Boyu en fazla 1metre civarlarındaydı. Erkek olan ise aynı gri saçlara ve aynı gri gözlere sahipti. Kız kardeşinden biraz daha uzundu.

Tam çocuklara doğru ilerlerken tekrar ormanın içinden iki gölge belirdi. Bunlar Marco ve Harmony di.

Lider bu iki kişiye bakarken düşünüyordu. "Acaba bu gün şanslı günüm de miyim ". Gözleri bu iki sureti incelemeye başladı. Lakin bu inceleyişi kısa sürdü. Gözleri Maco'nun gözleri ile buluşunca bütün uzuvları gücünü kaybetti. Kendini derin bir karanlıkta bulurken gözleri griye dönmeye başladı. Ayakları zaten ilk anda ona ihanet edip onu yerle buluşturmuştu yani bütün direncini kaybetmişti.

Harmony ise iki çocuğun yanına doğru koşmaya başlamıştı lakin liderin zemine çarpma sesi kulaklarında yankılandığında gözleri yere düşen adama kaydı. İlk defa babasından başka kişileer görüyordu ve bunların kötü insanlar olduğunu babasının tavırlarından anlamıştı. 

Bakışlarını ondan çekip gözleri tekrardan odak noktasını yani iki çocuğu buldu.

Marco gözlerini liderden ayırırken arkadaki suikastçilere baktı ki zaten bakmasıyla ruhlarının bedenlerinden ayrılması bir oldu.

Harmony ise ilk baştakinden daha hızlı bir şekilde yere çömelmiş iki kardeşin yanına gitti. Erkek olan kollarını sanki kardeşini koruyabilirmişçesine onun etrafına sarmış kendine doğru çekmişti. Bu görüntü Marco'nun bile kalbine dokunmuştu. Harmony ise onlara karşı bir yakınlık hissetti.

Onların yanına eğilip oturduğunda erkek kardeş bir anda irkilip gözlerini açtı. Lider onlara doğru adımlamaya başladığında çoktan gözlerini kapatmış buradan kurtulmak ve intikam almak için kendince planlar yapmaya başlamıştı.

Harmony elini erkek kardeşe uzatarak "Merhaba, ben Harmony tanıştığıma memnun oldum." diyerek konuşmayı başlatmıştı.
Erkek kardeş ise o sırada etrafına korkuyla bakıyordu. Cesetleri ilk gördüğünde kalbine korku dolmuştu lakin onların ortasındaki orta yaşlı adamı gördüğünde bu korku kendini rahatlığa bırakmıştı.

Harmony'in sesini duyduğunda yerinden hafif sıçrayarak ona baktı. Tam cevap verecekken kardeşinin kollarından çıkmak için hafifçe ona vurduğunu fark etti. Kıkırdayıp kollarını açtı ve kardeşinin özgür olmasını sağladı.

Ardından gözlerini tekrar Harmony'e sabitleyip "Merhaba, ben Macht İmparatorluğu Başkentindeki 5 Büyük Klandan olan Gölge Klanın Veliahttı Jamar Xia, yanımdaki ise ikiz kardeşim Gölge Klanı Prensesi Jasmine Xia sizinle tanıştığıma memnun oldum ...." Harmony sondaki takılmayı fark edip kıkırdadı "Sadece Harmony" dedi.

Ardından eli ile Marco'yu göstererek "Bu kişide benim babam Marco DarkDragon" dedi. Sonra gözlerinin içi parıldayarak Jasmine'ye sarıldı. Ki bu ani sarılma herkesi şaşırttı .En çok şaşıran ise kesinlikle Jasmine idi. Ama bir kaç saniye sonra kollarını Harmony'in sırtına sardı. Onun gibi daha hiç bir savaş görmemiş bir kız için hem bir ihanet hem de bu cesetler fazlaydı.

Ve kollarını Harmony'e sardıktan hemen sonra bayılması kaçınılmaz oldu. Marco hızlı adımlarla yürüyüp küçük kızı kucağına aldı. Ardından Jamar'a bakıp "Beni takip et evlat kardeşine baktıktan sonra size bir teklifim olacak " deyip iki çocuğu da yanına alıp ormanın içine doğru yürümeye başladı.

Antik Dengenin: DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin