-Yoongi te vagy az?-Hallottam meg egy ismerős hangot a túloldalról.
-Hoseok?-Guggoltam le gyorsan a szellőző mellé.
-Mit csináltál amiért itt vagy?-Nevetett fel, nem is értem hogy lehetett ilyen vidám. Biztosan az agyára ment a bezártság.
-Semmit!
-Na nekem elmondhatod..-Nevetett újra.
-Hoseok semmit nem csináltam az ég világon!-Mondtam idegesebben.
-Akkor miért vagy itt?-Kuncogott tovább.
-Bazdmeg Hoseok!-Vertem rá a falra.
-Naa!-Mondta, majd csönd lett.
-Hoseok!-Szólítottam meg a kómás hangú fiút, aki egy perc múlva ismét jártatni kezdte a száját.
-Na és miújság odafent? Hogy van Pinky?-Kérdzte, mire még a vér is megfagyott bennem. Nem mondhattam el neki, hogy megdugtam egy ellenségét.
-Hát..-Süppedtem le a földre.-Pinky többé nem pinky..-Néztem magam elé. A falon volt egy folt, valószínűleg az előttem itt rohadó egyén hányta tele. Ettől csak jobban elundorodtam, ahogy Eperkétől is. Bajba sodort, ha kikerülök innen nagyon megbánja.
-Esküszöm ha kikerülök innen megölöm.-Mondta Hoseok.
-Segítek. Miatta kerültem ide.-Sóhajtottam fel.
-Na ne basz!-Lett energikusabb hangja.
-De azzal számolnunk kell, hogy van egy bérgyilkos pasija, aki most a góré.
-Tudtam, hogy egy buzi.-Nevetett fel ismét,kezdett megőrjíteni ez a hang.-És ki ez a pasi?
-Jungkooknak hívják.-Ejtettem ki azt a nevet, amitől rendesen kirázott a hideg.
-Milyen egy elbaszott név.
-Az lehet, de egy pillanat alatt a földbe döngöl az izomtól duzzadó karjával.-Mondtam, miközben szemem elé villantak azok a nagy bicepszek, amin van pár elbaszott tetoválás.
-Engem biztosan nem. Engem senki nem győzhet le.
-Csak a glutén.-Nevettem fel, mire a túloldalon csönd maradt. Őszintén örültem neki, hogy van köztünk egy fal, mert Hoseok érzékenyen veszi az allergiáját.
-Na..-Szólaltam meg egy kis idő után, mert ő nem volt hajlandó tovább társalogni velem.-Tudod, hogy csak vicceltem.
-Kurva vicces tényleg.
-Mi az? Elveszett a humorérzéked?
-A bezártságtól? Lehetséges. Hány hónapja is vagyok itt lent?
-Úgy látszik az időérzéked is rendesen odalett. Még csak egy hete vagy bent.
-Kezdek becsavarodni.-Nevetett újra, aminek hangja elég ijesztően belepte a pici zárkámat.
-Én is..Pedig még csak pár perce vagyok itt.
-Egy jó tanács. Ha fasírtot kapsz, bele ne egyél. Kivéve ha szeretsz órák hosszat hányni. Mások szerint még mozgott is.
-Mozgott?-Nevettem fel.
-Igen!-Kuncogott ő is.-Eléggé becsavarodhattak mi?-Nevetett tovább, miközben én arra gondoltam vajon meddig kell itt maradnom. Vajon miért pont engem ver a sors és vajon Pinky mit csinál éppen odafent. Valószínűleg Jungkookkal dug valamelyik kis raktárba, hátha ők is beragadnak és itt kötnek ki ahol én. Bárcsak Jimin is itt lenne lent..Velem.
ESTÁS LEYENDO
Összezárva(+18) || Befejezett
FanficA börtön felemészt, mondják. Én megbékéltem a hellyel csak a benne lévő rózsaszínhajú sráccal nem. Na engem ő emésztett fel...