17. rész

354 29 4
                                    

Reggeli után Jimin egy szertárba vitt, ahol szeretkezni akartunk. Már attól, hogy ajkaival végigcsókolta nyakamat beindultam, oly régóta kívántam őt. Miközben benyúltam pólója alá és simogattam kockás hasát éreztem, hogy kezdek keményedni. Hangom elmélyült, mocskos dolgokat súgtam fülébe, miközben benyúlt nadrágomba. Farkamat kezdte simogatni, megőrjített ez a lassúsága. Levettem róla pólóját, végignyaltam gyönyörű hasán, majd végleg nyakár tapadt. Eperke gyorsabb tempóra váltott, s miközben verte feszülő péniszem én is gondoskodtam a kis Jiminről. Később bevettem szájába óriási méretét, melyet teljes erőmből szompni kezdtem. Édes nyögései beterítették ezt a kis lyukat, melyben kielégíteni próbáltam. Falnak támasztotta a fejét, a levegőt nehezen kapkodta, de nem hagytam elmenni. Kőkemény dugásban akartam őt részesíteni, hogy még a torkát is kiordítsa az élvezettől. Csak útközben felmerült egy probléma, nem volt síkosítónk. Először nyelvemmel kezdtem el időzni tökéletes hátsófelénél, de nem szerettem volna neki fájdalmat okozni, ezért valami mást kellett kitalálnunk. Közben egyre ingerültebb lettem, már bele akartam ereszteni magam Jiminbe. Felajánlotta, hogy elmegy gyorsan szappanért, jobb megoldást én sem láttam. Lihegve tért vissza kezében egy bevízezett szappanal. Gyengéden köröztem vele lyukánál, miközben másik kezemmel verni kezdtem férfiasságom.
-Mehet?-Kérdeztem türelmetlenül, már a bejáratnál állva.
-Mehet.-Vett egy nagy levegőt. Óvatosan toltam be neki lucskos péniszem, óriásiakat nyögött, hangja akár egy kislányé. Mégjobban beindított, tempómat gyorsabbra vettem, miközben ujjaimmal belemarkoltam oldalába.
-Ah ah!!!-Nyögtem hangosabban. Betöltötte golyóim csattogása az egész elbaszott helyiséget, amibe mi öltöttünk bele egy kis izgalmat. Jimin izzadt homlokára tapadt haja, miközben felültettem egy poros mosógépre, ott dugtam tovább.
-Szétbaszom az egész segged Park Jimin!!!-Tapadtam rá nyakára, melyet szívni kezdtem. Hátamat kezdte körmeivel mardosni, majd végleg átadta magát az élvezetnek. Önelégítésképp ő is nemiszervéhez nyúlt, de nem hagyhattam ezt. Azt szerettem volna, hogy csak is általam menjen el, ezért kezeit lefogtak és mégjobban betoltam neki méretem. Elérte azt a gyönyörű pontot, mely még arcára is kiült. Tátva maradt szája, miközben fejét hátra hajtotta. Kicsiket tudott nyögni, alig kapott már levegőt. Az izzadság folyt lefele gyönyörű testéről, melyet hasáról nyaltam le. Jimin egyenest rám élvezett, én pedig pár perccel később belé. Nem tudtam időben kihúzni, őszintén nem is akartam annyira jól esett duzzadt farkamat benne hagyni. Annyira lüktetett nemiszervem, még sosem volt részem ilyen fergeteges elmenésben. Gyenge testemmel muszáj volt leülnöm a földre, nagyon ziháltam. Életemben először tudtam mondani egy jó indokot a szívrohamra, mivel teljes mértékben megérte. Igaz, alig kaptam levegőt és izzadtam mindenhol, de ez most mit sem zavart hiszen láthattam Jimin gyönyörű arcát a csúcspontján.
-Szeretlek.-Nyögte ki lihegve.
-Én is.-Nyaltam körbe kiszáradt számat, muszáj volt egy kis vizet innom.
Mikor lenyugodtunk visszavettük ruhánkiat, majd óvatosan távoztunk a helyiségből. Kézenfogva sétáltunk végig az üres folyosón, majd Eperke jobbra én pedig balra tartottam. A mosdó felé vettem az irányt, ahol teljes mértékben kiidtam a csapot. Testemben a remegés még csak most kezdett lecsillapodni, de már is kívántam Jimin nagy és eres farkát. Egyből utána is rohantam, ismét egy fergeteges szeretkezésben volt részünk, nem akartuk abbahagyni. Ez így ment hetekig, folyton a seggében voltam, miközben lucskosra dugtam. Majd egy nap fájlalva ült le mellém az ebédlőbe.
-Mi a gond?-Néztem végig rajta.
-Azt hiszem allergiás lettem a szappanra, amit használtunk..-Suttogta.-Mindenhol kiütések, nagyon fáj..
-De én ebben a percben is kívánlak.-Mondtam halkan.
-Akkor csak egy lehetőségünk maradt.-Csillantak fel szemei.
-Nem az kizárt! Nem Jimin!
-Miért? Én is bevállaltam..
-Jó, de te szereted ha jól seggbe raknak.
-Ez igaz..-Nézett maga elé.-De te is megszeretnéd..-Simított végig combomon, mire eltaszítottam kezét.
-Jimin! Még meglátnak az őrök!
-Azt hiszed a kamerán keresztül nem látták még eleget, ahogy megdugsz?-Harapta be perverzen száját.
-Mi itt vannak kamerák?-Néztem ijedten körbe.
-Tuti az őrök is ránk verik.-Kuncogott halkan.
-Fúj.-Tettem le az evőezközt, elment az étvágyam is.
-Légyszi Mentám..
-Mondtam már, hogy ne hívj így!
-Hadd rakjalak egyszer én is seggbe. Ígérem finom leszek.-Ínycselkedett. Őszintén már nagyon kívántam, túl hamarkodottam egyeztem bele. Jimin boldogan falatozta tovább a nyálkás rizset, miközben én meredten néztem magam elé.
Te jó ég! Mibe mentem bele?

Összezárva(+18) || BefejezettTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang