Czuje jak oczy tych wszystkich ludzi gapią się na mnie, a ja tylko błagam o zbawienny dzwonek na przerwę.... czy aż tak dużo chce?
— Dziecko, czy ty się uczyłaś?
— Jasne Proszę Pani.Czuje jak spojrzenie mojej nauczycielki spływa po mnie od góry do dołu.... To było jedno z jej spojrzeń o nazwie: ,,Zaraz wstawię ci jedynkę"
Jak na zawołanie rozległ się mój zbawienny dzwonek na który tyle czekałam.~~ Przedzierałam się przez tłum dzikich zwierząt, by tylko dostać się do drzwi wyjściowych szkoły i jak najszybciej zacząć wakacje.
Już prawie byłam przy wyjściu, sprawdzając wiadomość od mojego przyjaciela gdy nagle OCZYWIŚCIE musiałam na kogoś wpaść. Normalnie jak w love story po którym chłopak zaprasza dziewczynę na randkę.
— Uważaj jak chodzisz!!!
— Sory, spieszę się, jestem umówiona.Jego oczy były tak pociągające, że zaczęłam się rumienić...
Szybko go wyminęłam, i za 30 min leżałam już w swoim pokoju na łóżku. Oczywiście moją ciszę przerwało powiadomienie że za 2 godz jestem umówiona na spotkanie z moim przyjacielem - Adamem. Ta, ustawiam sobie powiadomienia o spotkaniach, to już nie moja wina że mam sklerozę. Właśnie miałam zamiar ogarnąć trochę w pokoju gdy dostałam wiadomość od mojej przyjaciółki.
Sophie: Maddie!! Nie mogę uwierzyć, że oficjalnie mamy wakacje!
Ja: Ta...
Ja: Ja też
Ja: mega się czesze hah <3Sophie: chcesz się dzisiaj spotkać?
Ja: Sory, jestem umówiona...
Sophie: Z kim?
Ja: Z Adamem.
Sophie: On jest ważniejszy niż ja?!
Sophie: FOCH!
CZYTASZ
,,Dwoje na jedną"
RomanceCzego lepiej słuchać? Serca czy rozumu? A może tego i tego? || Poznaj główna bohaterkę mojej historii ,,Dwoje na jedną" Maddie. Przeżyj z nią jej wszystkie przygody oraz trudne decyzje!