Hoofdstuk 18: Alan

1 0 0
                                    

"Ik heb medelijden met Jaimy ze moet nu verplicht hier blijven" zegt Kaylee tegen me als terugkom. Ik zeg niks maar weet wel, dat het heel erg is. Het is niet leuk om zo eigenlijk tegen je zin hier te moeten blijven. Jaimy hoort in het hotel te zijn, kunnen relaxen en daarna als haar vriend hiernaar toe komt te kunnen genieten van Los Angels. "Laten we gaan slapen, we hebben er morgen wel over" zeg ik. We gaan naar bed toe. De volgende morgen wordt ik vroeg wakker en ik stap uit bed. Slapen kan ik toch niet. Ik loop naar de keuken en maak de broodjes klaar samen met croissantjes. Kaylee houd ervan als ik 's ochtends een ontbijtje klaar maak. Ik dek de tafel en wacht bij de oven. Ik werp een blik op de tafel en zie dat ik nog wat heb gemist. Ik hoor Kaylee de trap aflopen en de keuken binnen komen. "We moeten haar toch een klein beetje thuis laten voelen" mompel ik. Plots voel ik haar lippen. "Wat ben je toch weer lief" zegt ze tegen me. "Ga je omkleden, anders ben ik nog niet klaar" zeg ik tegen Kaylee. Ze zucht en loopt terug naar boven. Als ze terug is, gaat ze aan tafel zitten. "Is Jaimy al wakker?" vraagt ze aan me. "Niks gehoord, maar zoals ze er gister bij was, dacht ik dat ze het gevoel van thuis wel kon gebruiken" zeg ik. We wachten op Jaimy. Iets wat lang geleden is dat we op iemand wachten. "Ik ga maar even boven kijken" zegt Kaylee dan en ze loopt naar boven. Ik hoor boven gestommel en niet veel later komt Kaylee terug. "Ze komt eraan" zegt ze. Ik knik en haal de broodjes uit de oven en zet ze op tafel. Niet veel later kunnen we ontbijten. Als Kaylee en Jaimy opstaan, schiet ik in de lach. Ze lijken op elkaar. Ze hebben een ander shirt aan, maar voor de rest lijken ze precies op elkaar. "Wat?" vragen ze. "Kijk naar elkaar!" lach ik. Ik zie dat ze naar elkaar kijken en dat het kwartje valt. "Nou, wie van jullie is mijn meisje?" vraag ik. Kaylee ploft op mijn schoot. "Gekkie" zegt ze. "Ik heb vandaag repetities, gaan jullie mee?" vraag ik. Kaylee knikt en ze kijkt naar Jaimy. Kaylee praat haar snel om en ook Jaimy stemt in.

We stappen mijn auto in en we rijden naar de studio. "Waar zijn jullie nu mee bezig?" vraagt Jaimy aan me. "Het nieuwe nummer van Avicii" zeg ik en concentreer me weer op de weg. "Moeten jullie niet bezig zijn met jullie bruiloft?" vraagt Jaimy. "Eigenlijk wel, maar door de situatie komt het er maar niet van" zegt Kaylee. Jaimy knikt. Ze gaan weer verder over de bruiloft. Zodra ze over shoppen beginnen, hoor ik Kaylee praten. "Eerst deze situatie oplossen" zeg ik. We komen snel daarna aan bij de studio's. Ik loop naar de kleedkamer en kleed me snel om. Ik hoor in de zaal Lindsay al praten. Ik loop de zaal in en zie ze samen zitten bij de boxen. Ik lach. Na een tijdje hebben we pauze en zie ik dat Jenna op Kaylee afloopt. Maar ik kan mijn aandacht daar niet op leggen want Gleb en Val storen me. "Wanneer is de grote dag?" vraagt Gleb aan me. "Wat bedoel je?" vraag ik. "Je bruiloft, je bent toch wel bezig?" vraagt Val. Ik kijk naar de grond. "Nee, we hebben ons hoofd er niet bij door alles wat er gebeurt" zeg ik eerlijk. "Jullie of jij?" vraagt Val. "Okay, ik heb mijn hoofd er niet bij" zeg ik. "Dat dacht ik al" zegt Gleb. Na een tijdje loopt Kaylee op mij af. "Pascal heeft gebeld" zegt ze. Ze kijkt me aan en weet wat ik bedoel. "Je weet dat dit betekend dat Jared weer jacht op ons gaat maken" zeg ik. Kaylee knikt. "Maar misschien moeten we er nu van genieten dat niemand even aan ons denkt in welke manier dan ook" zegt Kaylee. Ik begin te lachen. "Zullen we dan maar naar huis gaan?" vraag ik. "Zegt de man hier, die nog aan het sporten is" zegt Kaylee en ze loopt weg. "Sporten kan ook onderbroken en daarbij" zeg ik naar haar hardop. "Ik hoef het niet te weten!" roept ze naar me. Plots valt het licht uit als ik Kaylee terug heb neergezet, want ik tilde haar op. "Wie heeft" hoor ik nog voordat ik het idee heb dat ik wordt meegenomen. Na een tijdje zie ik dat we in een huisje zijn. "Dit is Kaylee niet! Kunnen jullie niet een ding goed doen?" wordt er geroepen en ik zie dat Jaimy de kamer wordt ingeduwd. "Alles komt goed" zeg ik tegen haar. "Geloof me" vervolg ik het verhaal.

The NightmareWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu