Ik zit op ons hotelkamer en heb Stefan net uitgelegd wat hij moet doen. Ik ben toch zo superslim om de plannen te maken. "Zorg dat je het microfoontje test voordat je haar laat vertrekken" zeg ik nog tegen Stefan. Hij knikt. Ik zucht ik ken die jongen goed genoeg om te weten dat hij het gaat vergeten anders had ik het niet hoeven zeggen. Na een tijdje hoor ik Kaylee en Stefan praten. "Ik ga richting Daisy's dan ben ik tenminste optijd" hoor ik haar zeggen. Ik zucht het microfoontje werkt en daarbij ben ik natuurlijk geniaal. Door mijn koptelefoon ontvang ik een gesprek tussen Kaylee en een persoon. Zo te horen is het niet Jared of Marcus want ik durf te wedden dat ze dan anders zou klinken dan zo opgewekt. De persoon spreekt ze aan met Flynn. Op mijn laptop typ ik zijn naam in. Ik krijg zijn social media en kijk wat rond op het account. Ze halen een ijsje en Flynn begint te vertellen. Over een ruzie die hij heeft gehad met Jared en dat ze toen allemaal een eigen weg zijn gegaan. Hij vertelt dat hij niks meer over jongens had gehoord tot het nieuwsbericht uit Amerika. Het is gewoon een saai gesprek en ik geloof niet dat die jongen het bericht naar Kaylee heeft gestuurd. Ze wisselen telefoonnummers uit en dan gaat hij ervandoor. Niet veel later zie ik mijn telefoon oplichten.
Kaylee: Ik ga naar mijn huisje, zie jullie daar wel. Die gast is niet opkomen dagen
Chagrijnig dat is wel te lezen. Ik zet de koptelefoon af en loop naar de kast om daar een zak chips uit te halen. Ik kijk na een tijdje op de klok 18:33. Ik zucht waar blijft Stefan. Die zou Kaylee bij haar appartement opvangen. Maar tot nu toe heb ik nog niks van hem gehoord. Ik pak mijn telefoon en bel hem. "Gast, waar blijf je? Een gesprek duurt toch geen twee uur" zeg ik. "Damon, ze is weg. Ik heb net haar fiets gevonden. Vlak bij Daisy's. Ze is ontvoerd dat is het enige wat ik kan zeggen" zegt Stefan. "App haar vriendinnen en vraag of die weten waar ze is" zeg ik. We spreken af dat Stefan Jaimy appt en ik Kim. Zo hebben we in ieder geval van twee kanten back-up. Om 23:23 uur hebben van niemand antwoord en weet niemand waar Kaylee uithangt. "We gaan morgen langs haar huis. Misschien had ze even rust nodig en is ze gewoon bij haar ouders" zeg ik als Stefan weer op onze hotelkamer zit. Hij knikt.
De volgende morgen is hij al vroeg naar het appartement van Kaylee. Nou ja, vroeg. Hij heeft hier nog ontbeten en het is bijna half elf. Hij heeft haar cijfers gecheckt en weet dat ze is geslaagd. Dus ik hoop voor haar dat ze nu wel thuis is. Ondertussen bel ik naar Gleb. Ik heb een flauw vermoeden van het plan van Jared. Tuurlijk had ik gister door dat ze ontvoerd was door Jared maar ik wil niemand van streek maken. "Gleb met mij, ja sorry dat ik je nu stoor maar ik denk dat we je hulp goed kunnen gebruiken" zeg ik. "Met haar diploma uitreiking denk ik dat ze haar weer gaan ontvoeren of ze rent weg. Je moet haar dan opvangen en meenemen naar Amerika. Ik heb het idee dat ze daar veel veiliger is dan hier. Daarbij kan Jared in Amerika opgepakt worden en hier in Nederland niet" zeg ik. Gleb is het met me eens. Hij zorgt dat hij in Nederland is als Kaylee haar diploma uitreiking heeft. Ik hoop dat het plan goed gaat.
JE LEEST
The Nightmare
Ficción GeneralIn The Dream is het verhaal van Kaylee te lezen. Ze vertelt en denkt van alles. Maar wat gebeurde met al haar vrienden op die momenten? Waarom waren dat hun acties? Wil je dat weten lees dan The Nightmare! De omgekeerde versie van The Dream