Hoofdstuk 23: Jaimy

1 0 0
                                    

1 jaar later:

Hier sta ik dan. Terug in Amerika, in de paarse jurk voor de bruiloft van mijn beste vriendin. Witney heeft me net geholpen met het invlechten van mijn haren. Samen met Witney, Jenna, Emma, Lindsay en de moeder van Kaylee staan we te wachten op Kaylee. Ze moest haar jasje nog halen. Hij was speciaal voor haar ontworpen. Ze heeft hem zelf ook nog niet gezien, maar volgens de ontwerper was het een mooi jasje voor een bruiloft. Haar jurk hadden we wel gezien, uitgezocht bij Randy. Hij begreep precies was ze zocht. Het was zo leuk om het mee te maken. Mijn droomjurk hing er ook. Kaylee had aangeboden om hem voor mij aan de schaffen zodat als ik ging trouwen mijn jurk al had. Ik vind het super lief maar heb het toen afgewezen. Misschien kom ik tegen die tijd wel een mooier jurk tegen. "En?" vraagt Kaylee en ze komt met het jasje aan naar ons toe. "Het is prachtig" zegt haar moeder. Ik knik. Het is een kanten spijkerjasje. Iets wat ze ook in het dagelijks leven zou dragen. Maar dan om haar middel met een jurkje eronder. Nu heeft ze hem gewoon aan. "Ready allemaal?" vraagt Jenna. Ik knik. Ik ben er klaar voor. Iedereen volgt mijn voorbeeld. "Zin in?" vraag ik aan Kaylee zodra ik naast haar loop. "Ja, maar vind het best spannend" zegt ze. Ik knik begrijpelijk.

De ceremonie was prachtig en daarna moesten er nog foto's gemaakt worden, maar mijn make-up moest eerst, want het was allemaal uitgelopen. Nu we de foto's hebben gehad, gaan we eten en feesten. Na het eten mocht ik me omkleden als ik dat wilde. Dat was wel fijn. Ik had een jurk mee die beter zat dat die paarse. Hij is super mooi daar niet van, maar het zat niet lekker. De jurk die ik vervolgens aantrok was blauw. Met een paar blauwe hakken. Toen ik Kaylee zag schoot ik in de lach, want ze had zichzelf ook omgekleed in een blauwe jurk. Alan moest er toen gelijk weer een grap om maken. We hebben de hele avond plezier gemaakt, en het was een avond die niet zal vergeten. Zeker niet de openingsdans op de muziek van Meatloaf met Paradise by the dashboard light. Ze hadden alleen de versie van Glee genomen omdat die minder lang was. Iedereen zong het nummer mee terwijl zij op het podium stonden te dansen. Ik heb nog nooit zo gelachen.

Half jaar later:

Ken heeft een aanbieding gehad om in Amerika te gaan werken. Super nieuws natuurlijk, maar ik ben nu al druk bezig met het zoeken naar een baan. "Kaylee heeft je toch een baan aangeboden anderhalf jaar geleden?" vraagt Ken aan me. Ik begin na te denken, tuurlijk dat is waar! Ze wilde een club gaan beginnen. Zou ze daar al mee bezig zijn? Ze moet zich zelf natuurlijk nog omscholen misschien wel, maar het kan ook van niet. Plots licht mijn mobiel op. Het is een appje van Kaylee of zij en Alan langs kunnen komen. "Tuurlijk kan dat! Dan kun je het er gelijk over hebben" zegt Ken tegen me. Ik knik en app dat ze langs kunnen komen. "Kaylee!" zeg ik vrolijk als ze aankomen. We geven elkaar een knuffel. "Ik heb nagedacht over je aanbod" zeg ik. Kaylee kijkt me aan. Ze snapt het niet. "Of ik samen met je de club wil gaan runnen" zeg ik ter verduidelijking. "Ja, en?" vraagt Kaylee. "Wanneer gaan we open?" vraag ik. Kaylee kijkt me blij aan. We gaan samen een club runnen in Amerika. Ik leg haar uit dat Ken een baan heeft in Amerika en dat we nu gaan verhuizen. We vieren die middag een klein feestje. Ken en ik gaan verhuizen, Kaylee en ik gaan samenwerken en we hebben een investeerder! Het kan niet beter worden!

Weer een half jaar later zijn we eindelijk helemaal verhuist naar Amerika. Het huisje is dankzij Kaylee en Alan helemaal verbouwd, wij richten het nu vooral in. Kaylee is daarnaast ook in hun nieuwe huisje te vinden. Ze wonen sinds kort boven de Club die nog niet af is. Kaylee is er erg druk mee. Ik geniet nu even van een vakantie in Amerika. Ken ook. Zijn baas vond het belangrijk dat hij eerst even kon wennen aan Amerika. Kaylee vond ook dat ik eerst lekker vakantie moest nemen. Het was de afgelopen tijd hartstikke druk. Daarnaast neemt de populariteit van de club al toe, zonder dat hij ook nog maar een dag open is. Over een week beginnen we echt actief te promoten maar nu nog niet. Dan gaan we bij Dancing with the stars langs om het club lied bekend te maken maar dat is nu nog niet. Ik zucht. Ik heb zin in de opening, ik kan niet wachten!

The NightmareWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu