Nedočkavě jsem čekala na Rose a Herba, kteří měli každou chvíli vystoupit z vlaku. Neskutečně jsem se na těšili. Bylo to po dlouhé, co jsme spolu nestrávili Vánoce a mně hrozně chyběla jejich přítomnost.
Rose jsme měli, co probírat a já jsem se těšila, až se dozvím, co se stalo nového. Usmívala jsem se jako měsíček na hnoji, když vyběhla z vlaku a běžela mě obejmout.
"Stýskalo se mi," špitla Rose a držela se mě jako klíště. Draco zůstal na hradu, že si chce číst, tak jsem ho nechala. S úsměvem jsem Rose stiskl opětovala a hladila po vlasech.
"Ahoj," ozval se Herb za jejími zády, jak se usmívá. Měl v ruce její kabát, ale jí zřejmě nedocházelo, že něco v kupé zapomněla. Prostě Rose, jak jinak. Najednou se začala v mém náručí otřásat, takže jsem jí okamžitě pustila a Herb jí oblékl do kabátu, čepice a šály.
Když jsme se vraceli do hradu, tak jsem zahlédla Pansy a připadalo mi, jako by se jí zvětšilo břicho, ale to se mi muselo jen zdát.
S hlubokým nádechem jsme se vydali do hradu pěšky, abychom si stihli všechno říct a ještě se projít před večeří, protože pak se nám bude hezky spát.
...
"Gin pořád vypadá jako hromádka neštěstí," zamumlala jsem, když jsme vešli do Velké Síně, kde seděl na lavici a s nikým se nebavil.
"To je zvláštní, během prázdnin byl hrozně v pohodě, nechápu, proč teď vypadá jako zpráskaný pes," odpověděla Rose, který kráčela vedle mě a Herb jako velký stín za námi.
"Asi se něco stalo," odpověděl Herb tajemně a já jsem to jen s pokrčením ramen ignorovala. Protože zase věděl, co mi ne. Což mě nepřekvapovalo. Někdy mi přišlo, že ví o všem, co se děje na hradě.
U večeře se k nám posadil Draco, jako to dělal poslední dobou, kvůli tomu, že tu bylo málo žáků. Bylo příjemné je mít zpátky a poklidně si sedět vedle Draca. Kéž by to takhle vydrželo na pořád.
Tak a tady je další kapitolka. Nějak si myslím, že mi to nemyslí a kapitolky za nic nestojí, ale lepší než, aby se nechal nedokončený. Snad se některý díl podaří napsat delší a příběhově zajímavější.
ČTEŠ
Jedině on (HP FF) Dokončeno
FanfictionJe po válce a Henriette Evansovou Potterovou už by nemělo čekat žádné další překvapení. Jenže svět je nevyzpytatelný. A jedna jediná sprcha vám může změnit celý život. P.a.: Může obsahovat nevhodné scény a vulgarismy. Pokud byste si chtěli přečíst...