Kukaklarımın olması gereken yeri kırmak istedim. Duyduğum şeye inanmak istemedim. Error...
-Dream peki Error bunu biliyor mu?
Dream kafasını salladı. Hiçbirşey demeden Error'un AE'sine açılan bir portal yarattım ve içine girdim.
****
Error huzurlu bir şekilde hamağında uyuyordu. Onu uyandırmaya kıyamadım ve yavaşça hamağın üstüne çıkmayı denedim. Ama işler biraz ters gitti.
Dengeyi sağlayamayıp hamağı yanlışlıkla ters çevirdim ve Error ile birlikte düştük. Error yere sırt üstü ben ise onun üstüne düştüm. Ve öpüştük,
-Error'un gözünden-
Birisi beni öpüyordu. En son hamağımda yatarken şuan yerde birisi benim üstümdeydi ve beni öpüyordu. Gözlerimi zar zor açabildim. Beni öpen kişinin gözlerini kapatmış anın tadını çıkaran gökkuşağım olduğunu görünce bende gözlerimi kapattım. Ve ona sarılarak devam ettim.
Büyülü anı bitirdiğimizde sanki gökkuşağım hala büyünün etkisinde kalmış gibi gözüküyordu.
-Error sana birşey soracağım...
Şu anda soracağım şeyi merak etmedim değil. Ona 'dinliyorum' diyen gözlerle baktım.
-Blue konusunda...
Derin bir iç çekiş...
-Ben şey- ö-öğrendim ve bu konuda ş-şey-
Bir sır vardı ve bunu söyleyebileceğim birisiydi İnk.
-FLASHBACK-
Dust'la birlikte oturuyor ve tv izliyorduk,
-Hey Dust.
Kafasını bana çevirip cevapladı,
-Dinliyorum.(?)
Bir soru vardı ve aynı soruyu bana soracağını bildiğim halde sordum.
-Aşık olduğun biri?
Piç bakışı attım,
Anında ayağa kalktı ve gitmeye çalıştı. Bunu beklemiyordum doğrusu...
-Hey hadi ama sadece benim ve senin aranda kalacak!
İplerimle onu bağladım ve önüme çekip tv'nin önüne bıraktım.
-Bunu cevaplamadan beni bırakmazsın değilmi?
Sesi alayla karışık ciddi bir tondu.
-Beni tanıyorsun, tabikide hayır.
Biraz morlaştı,
-Peki ama bunu bir oyun biçiminde yapabiliriz dostum. İlk ipucunu veriyorum star sanes'lardan.
Bir anda korktum umarım İnk değildir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKKUŞAĞIM-Bitti
RomanceSiyah ve beyaz, Gökkuşağı ve karanlık, Negatif ve pozitif, Yaratıcılık ve yok edicilik... İki zıtlık birbirini sevdiler, ama ayırıldılar. Yapmaması gereken birşey yapınca yok edici, yaratıcıyı kaybetti hayatını. Bu tüm yaşama şamsını yok edecekt...