Witajcie owieczki z tej strony Majkol.
Dzisiaj odpowiem na Wasze pytania, które zadaliście pod poprzednim rozdziale.
ZACZYNAMY
1. Ulubiony kolor?
Niebieski
2. Jak ci się grało Kuropatwe Sajmona w SL?
Wspaniale... Jejku grając go dawałem z siebie 100% Brakuje mi go tak bardzo, bardzo, bardzo.
Zapalmy znicze dla naszego Simusia....
3. Czy czujesz coś do Valu?
Em... Następne pytanie!
4. Co uważasz o Karol?
Jest spoko. Fajnie się z nią pracuje i ona chyba jako jedyna śmieje się szczerze z moich żartów! Inni się śmieją i po chwili odchodzą, w szczególności Ana i Valu... Nie mam pojęcia czemu, przecież moje sucharki są super!
5. Jak tam po ślubie z Rugge?
Ślubu nie było, bo ta wredna małpa wszystko rozwaliła! (czyli Cande) Ugh, a mogłem ją wtedy wepchnąć do Warty czy tam Wisły...
6. Lubisz nosić skarpety?
Oczywiście! Mam taką duuuuużą kolekcję. One mi tak bardzo przypominają o Simonie... Mam skarpety z każdego kraju i każda ma inny wzór!
1. Kim jest fryzjer Karol?
Sam bym chciał wiedzieć. On chodzi w worku niczym Kamerzysta... Jakiś dziwny ten człowiek....
2. Czy Valentine według ciebie nie boli skóra przez opalanie?
A weź auć... Jak ja o tym pomyślę to mnie aż skóra boli! Przecież to jest jakieś chore. Ona siedzi lub leży ciągle na tym słońcu i się opala i opala. Czy ona chce zostać murzynem? Pewnie skóra ją boli, ale się do tego przyzwyczaiła....
3. Podasz numer do twojego okulisty?
No nie wiem, nie wiem czy mogę. Chyba będę musiał do niego iść bo oczy mnie bolą, to się zapytam czy mogę go wypromować, to wtedy wam podam.
Oczywiście za to wypromowanie ziom musi mi dać kasę bo za darmo to ja prawie niczego nie robię.Od byholyshit
1. Pójdziesz do Top Model?
Wiesz chciałem iść, ale nie wiem czy się nadaję... Znaczy, jestem najlepszym modelem! Ale nie wiem czy nikt tam z wrażenia nie padnie, jak zobaczy taki ideał jak ja..
Coś w głowie mówiło mi IDŹ, MAJKOL JESTEŚ KRÓLEM! WYGRASZ TO!Ale ciągle mam wątpliwości..
Od Luna2100m
1. Kogo najbardziej lubisz z Soy Luny?
Oczywiste, że Simusia.
Simuś to król, zapamiętajcie to.2. Lubisz placki?
Jestem na diecie..
3. Czy zdobyłeś w ostatnim czasie jakąś owieczkę?
Niestety nie... Ale od poniedziałku zaczynam swoje łowy!
Od _wyebanemam_
1. Ten róż nadal trzyma?
T A K.
Ale chyba wyglądam pięknie..
Zresztą ja zawsze wyglądam pięknie.
Myślę aby zrobić sobie zielone włosy...
2. Umówisz się ze mną na partyjke chińczyka?
No na luzie. Pisz kiedy!
3. Jak tam modeling?
Dobrze, dobrze, ale serio zastanawiam się czy iść do Top model..
Ogólnie przepraszam was za brak rozdziałów. Może dzisiaj się coś jeszcze pojawi i może też coś do 50 Twarzy Karolci!
Teraz te rozdziały będą trochę inaczej pisane, ale mam nadzieję, że też wam się spodobają!Majkol przesyła buziaczki ♡
CZYTASZ
50 ᴛᴡᴀʀᴢʏ ʙᴏɢᴀ ᴍᴀᴊᴋᴏʟᴀ
FanfictionMichael Ronda - sławny aktor i piosenkarz, ale czy jest on naprawdę taki jak w świecie mediów? Poznajcie wszystkie jego twarze! KSIĄŻKA PISANA W CALU HUMORYSTYCZNYM.