28//MAJKOL OCENIA BIE

71 18 19
                                    

Witajcie!

Otóż wpadłem na pomysł, aby napisać coś o nowym serialu, czyli BIA.

Może ktoś z was nie chce tego oglądać, ale MOŻE dzięki tej "recenzji" przekonam kogoś, aby obejrzał, bo w sumie warto.

No to słowami wstępu:

Bia –– nowy serial młodzieżowy, który możemy oglądać między innymi na Disney Channel. Serial jest o pasjach i takich problemach, które mogą spotkać każdego z nas, między innymi hejt.

Dla mnie jest to w sumie coś innego niż Soy Luna czy też Violetta.

Po zwiastunie twierdziłem inaczej, ale mniejsza.

Ogólnie najbardziej mi się podoba to, że tam nie każdy jest bogaty.

W Sl to każdy był fejmem.
Tylko Luna przez dwa sezony była biedna.
Każdy chodził do prestiżowej szkoły.
No ogólnie fejm.

A tutaj jakoś nikt nie mieszka w super rezydencji i oprócz Carmin, nikt nie jeździ super samochodem.

Do tego w Bii jest osoba, która nie ma idealnej figury. SZACUN DISNEY!

I jest dziewczyna, która nie ubiera się do końca jak dziewczyna (chodzi o Pixie).

No i para homo, która ma się pojawić.

Do tego w Bii chcą się bić XD

Przepraszam, ale tekst "Uderzysz mnie?" i ta mina Alexa nadal mnie śmieszy.

I ogólnie można się pośmiać, bo dla mnie Alex i Carmin to takie raki.

Co do pary głównej czyli Manuela i Bii.

Bia, muszę przyznać, od wczorajszego odcinka zachowuje się trochę jak Luna w 3 sezonie.

Mam nadzieję, że to będzie chwilowe.

Główna bohaterka ogólnie (SPOJLER XD) przez kilka odcinków jest hejtowana. Już nie pisze dlaczego XD

Dzięki temu, Disney pokazuje nam jak radzić sobie z tym całym hejtem i jakie konsekwencje są gdy dodamy coś do internetu.

W sumie, pouczające.

Zachowanie Bii ogólnie bardzo mi się podoba. Jest takie naturalne.

Manuel to ogólnie ideał.

Trochę taki Eric, ale i tak go uwielbiam.

A NO I OSTATNIO NA IG MANUELA POJAWIŁ SIĘ NASZ KOCHANY ZESPÓŁ, CZYLI MYA.

W tych kilku odcinkach dzieje się naprawdę bardzo dużo.

SPOJLERY

Jedyne co mnie wkurzyło to to, że Bia nic nie powiedziała na to, że Manuel powiedział "martwię się o ciebie, bo cię kocham".
To byla najgorsza scena.

Też mnie trochę wkurzyło, że Manuel uwierzył Bii, a ona nie potrafi uwierzyć jemu i zamiast mieć pretensje do Alexa (chodzi o filmik jak Bia śpiewa) to ma pretensje do Manuela, przez co Binuel teraz jest smutne...

NO I ZNOWU SPOJLER SJJSBSS
MOZNA OMINĄĆ!

Przez Johna, Manuel ma chyba podrywać Mare... :(

KONIEC SPOJLERÓW

Ogólnie wolę piosenki z SL, ale z Bii nie są takie złe.

Serial według mnie jest dobrze przemyślany, a co będzie dalej to nie wiem.

Polecam obejrzeć nawet i urywki!

~Do następnego!

A NO I ZAPRASZAM NA MOJĄ KSIĄŻKĘ O BINUELU!

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


A NO I ZAPRASZAM NA MOJĄ KSIĄŻKĘ O BINUELU!

50 ᴛᴡᴀʀᴢʏ ʙᴏɢᴀ ᴍᴀᴊᴋᴏʟᴀ  Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz