Mükemmel bölümümüze hoşgeldiniz. Ben Misa. Sorularınız efsaneydi neredeyse kimse spoiler istemedi çok mutluyum heheh. Soruları soran kişi Misa yani ben. Yazar yazmayı pek sevmiyorum o yüzden Mika ve Misa'yı karıştırmayın.
Üşendiğim için Mika Nisan yazamayacağım için üzgünüm ama üşeniyorum. Bu arada misafirim Yuri de bana sunuculuk konusunda yardımcı olacak. Yuri de Misa gibi kurguda olmayan bir karakter kafanız karışmasın.
Yorumlarınızı eksik etmeyin ha.
Başlıyoruz.
Misa: Böbrekçiye hoşgeldiniz karakterler ve okurlar.
Kota: İsim mükemmel.
Misa: Biliyorum.
Yuri: Ben artık sorulara geçmek istiyorum.
Misa: Kanka bi' dur daha yeni başladık.
Yuri: Bölümün amacından sapma bissürü soru var be.
Misa: Tamam ya tüm herkes burada mı?
Tagi: Her şeyi anladım da Suguro'nun burada ne işi var?
Misa: Hey! Siz soru sormayacaksınız cevaplayacaksınız. Hem Suguro'ya da soru gelmiş napayım?
Tagi: Peki.
Yuri: O zaman ilk Suguro'nun sorusuyla başlayalım o gitsin.
Misa: Süper fikir. Suguro sana gelen soru şu: "Suguro yakında 'Şu üçlü bir olup bana dalacaklar' diye korkmuyor musun? Hani Ryuuji neyse de Ouzou ile Kota seni çiğner yha."
Ryuuji: Ne? Ryuuji neyse ne demek ya? Benim Karatedeki kuşağım Kota'dan daha yüksek hayırdır?
Shou: Hayır... Ne?
Misa: Ryuuji, Shou bir durun be. Suguro cevap ver.
Suguro: Açıkçası korkmuyorum çünkü maçta beni yendikleri için hırslarını aldılar bence. Ama almasalardı bile korkmazdım. Kim beni yenebili-
Yuri: Tamam cevapladın git şimdi.
Suguro: İyi bunları da alıyorum. *getirdiği lokumları alıp gider*
Misa: Senin lokumuna kald- öhö. Evet Shou, Furuyalardan korkuyor musun?
Shou: NE?! TAKIM ARKADAŞLARIMDAN NEDEN KORKAYIM Kİ?!
Misa: Sana mikrofonu kim verdi? Ah kulağım...
Yuri: Misa onun elinde mikrofon yok.
Misa: Öhöm... neyse sıradaki soru Erika için: "Erika nassın?"
Erika: İyiyim sen nassın?
Ouzou: Süper uyum sağladı.
Mika: Aynen bunu ben bile beklemiyordum.
Misa: 'Nassın'lı sorulardan iki tane daha var. "Reika nassın?" ve "Auto nassın?"
Reika: Teşekkür ederim sen nasılsın?
Mika: Kibar kızın hali başka. Ben olsam bütün derdimi söylerdim.
Kota: Bana söyleyebilirsin.
*cırcır böcüğü sesleri*
Aoto: Bir dakika Auto mu? ARKADAŞLAR ADIM AOTO. AUTO ARABA DEMEK LÜTFEN! BU DA İSPATI.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Victory Kickoff
Fanfiction#VictoryKickoff 1. / 01.10.18 #Gingaekickoff 1. / 08.08.20 #VictoryKickoff 1. / 05.12.21 Yeni baştan Victory Kickoff... Bilmeyenler tanıtım sayfasından bilgi edinebilirler. [!] Şiddet, yaralanma, ölüm bahsi gibi unsurlar içerir.