Od godziny siedzę na pomoście i gadam z Steph.
-Czyli dobrze rozumiem że musisz się mną opiekować, a i trudno było do mnie dotrzeć i dlatego się ujawniłaś?
- Tak z grubsza to wszystko wygląda. Chcę zdać te cholerne studia wcześniej. Więc dostałam ciebie do opieki i jeśli zalicze ten test będę już tak jakby dorosłym aniołem.
-Jak to dorosłym?
- Jak kończysz studia tak jakby wyrastają skrzydła i dostają kogoś kto się stoczył do opieki.
-Ale ty masz już skrzydła.
-Tak. Jestem jedynym aniołem któremu wyrosły skrzydła na 2 roku studiów i na czałym uniwerku tylko ja je mam.- zadrżałem z zimna- Zimno ci?
-Tak trochę...
-chodźmy do domu
Gdy byliśmy już na oświetlonej ulicy dopiero jej się przyjrzałem. Dziewczyna z kasztanowymi włosami i zielonymi oczami. Ubrana w czarne leginnsy i top tego samego koloru.
-W czarnym ci do twarzy- zaóważyłem
-Jak wszystkim aniołom
-Tobie najbardziej
-Dzięki?
-Wchodź, to tutaj- pokazałem na mój średniej wielkości dom
-Ładny...i duży. Nie za duży na jedną osobe?
-Nie raczej nie.
Weszliśmy do salonu. Dziewczyna usiadła na kanapie.
-Chcesz coś do picia?
-Nie, dzięki
-Steph, dlaczego ja cię widze, a wszędzie piszą że nie można was zobaczyć?
-To jest prawda co piszą. Ale niektórzy mają dar materializowania.
-czyli?
-Mogą zrobić tak że ludzie ich widzą i materializować rzeczy o których pomyślą.-Powiedziała i ziewnęła-Sorka. Która godzina?
-11 pm
-Musze już iść. Przyjdę jutro, ok?
-NIe możesz zostać?
-Jutro mam zajęcia, i z tego co się oriętuję to ty też
-Taa... Wstaniemy rano i zdąrzymy, no prooooszę
-Nie mam w czym spać
-Dam ci moją bluzkę
-Nie mam gdzie spać
-Możesz ze mną
-emm...
-No weź się zgódź, bo zaraz będziesz się czepiać o temperature i wilgotność
-No okej.
Poszliśmy na górę.Dałem dziewczynie jedną z moich bluzek i zaprowadziłem do łazienki by mogła się przebrać.Wróciłem do pokoju i zacząłem rozmyślać co się dzisiaj stało. Poznałem dziś anioła, to było popieprzone.
CZYTASZ
Secret Code- Louis Tomlinson
FantasyOna, anioł, który jak niewielu z jej gatunku potrafi się materializować. Natomiast on, zwykły człowiek, chcący popularności w świecie ztacza się na dno. Ona dostaje zadanie opiekowania się nim, by dotrzeć do chłopaka musi mu się ujawnić.