Ik duw Freddy naar de ongeduldige Easton en Easton trekt het eerste lichaam dat hij voelt naar zich toe. Freddy schrikt, maar hij ontspant zich snel.
Het vurige spel dat Freddy en Easton aan het spelen zijn, laat iedereen juichen. Ze zijn zo goed voor elkaar, ze zijn gewoon te schattig.
Freddy zit ondertussen al op Eastons schoot, met zijn knieën aan beide kanten van zijn lichaam. Eastons handen glijden over Freddy's lichaam en hij kreunt zachtjes.
Na een halve minuut verbreekt Easton de kus met zijn ogen nog gesloten, alsof hij moet bijkomen.
Freddy klimt snel van hem af en gaat weer op zijn plaats zitten. Zijn haar is warrig, hij hijgt, zijn wangen zijn rood en zijn lippen donker en opgezwollen. Zijn shirt zit scheef.
Ik zit nog shippend op mijn plek. Freaston, Eaddy, Freston misschien?
Freaston klinkt het leukst, mooist en schattigst.
Easton kijkt me geschrokken aan. Zijn broek zit strakker en hij ziet er hetzelfde uit als Freddy.
"Damn, uhm.. Ah, fuck." kreunt Easton en hij gooit zijn hoofd hijgend in zijn nek. Iedereen draait zich naar Freddy, en hij bloost. Easton kijkt ons vragend aan.
"Als iemand wat zegt, hak ik zijn kop eraf!" schreeuwt Magnus de groep in.
Easton schrikt, maar hij laat het zitten. Alec kijkt Emily dankbaar aan.
"Dat is wel genoeg voor ronde een, laten we even rusten. We meeten zometeen weer op deze plek. Wie weet wat er nog vaat gebeuren..." zegt Easton grijnzend naar mij.
Freddy is ondertussen zo rood als een tomaat en iedereen kijkt hem met lachend aan, omdat Easton die kus bedoelde. De kus die Freddy hem gaf.
Ik hou van die gast.
Iedereen staat op en we spreken een tijd af dat we weer in de kring gaan zitten. Iedereen loopt een andere kant op.
Ik ga naar de tafel met drank en ik gooi een paar bekers achterover. Ik ben duizelig en ik voel me raar.
Na een half uue zitten we weer in de kring, en na 5 minuutjes mag Leah een vraag aan mij stellen. "Amy, truth of dare?" "Dare! Dare..? *hik"*, ja een dare~." wijs ik naar haar.
Ze grijnst.
"Ga de kast in." zegt ze. "Hallo, kast!" antwoord ik met een vleugje verbaasdheid. "Ik was nog niet klaar!" roept ze. "Uhm.." zegt ze.
"Ga de kast in met Alec!" schreeuwt Freddy erdoorheen.
Alec kijkt hem met grote ogen aan. "Waarom ik?" roept hij verbaasd. "We weten dat je het wil, Alec." antwoordt Freddy met een duh-face. Hij bloost.
"Daar is de kast. Hij is groot genoeg voor jullie." wijst Charlotte naar een grote deur.
Ik sta op en trek Alec mee de kast in.
"Dus, wat nu?" Ik ben nog steeds echt dronken as fuck.
"Je weet wat je wil." fluister ik. "Uhm.." antwoordt hij als ik zijn gezicht streel. Ik breng mijn gezicht dichter naar de zijne en zijn lippen voelen zacht aan.
Hij zoent me terug en alle lust en vurigheid die ik had verwacht, is aan de andere kant van het universum.
Hij kust me zacht en teder en zijn handen glijden over mijn lichaam. Ze rusten op mijn achterwerk, die goed uitkomt in deze jurk.
We hadden ons omgekleed voordat we hierheen kwamen.
Zijn tong vraagt om toestemming, die ik meteen geef. Hij glijdt mijn mond in en we spelen een liefdevol spel.
Mijn handen strelen zijn lichaam en ze blijven in zijn hals hangen. Ik trek ongeduldig aan zijn T-shirt en hij trekt het over zijn hoofd.
Zijn six-pack laat me zwijmelen en mijn handen strelen zijn getrainde spieren. Hij drukt me tegen zich aan en hij zoent me weer.
Ik spring en sla mijn benen om zijn middel. Zijn kus is nog zo liefdevol en ik wil al zijn liefde, tot het opraakt. Hij loopt langzaam vooruit en duwt me tegen de muur, mij nog vasthoudend.
Iets hards drukt tegen me aan, en ik lach tegen zijn lippen. Hij legt me neer en ik duw hem tegen de grond, wat een doffe klap als geluid uitbrengt. Ik klim op hem en zoen hem heviger.
"Ik hou zo veel van je, zo veel." fluister ik tegen zijn lippen.
"Ik weet dat je dat niet meent." "En waarom?" zeg ik. "Je bent dronken as fuck, je weet dat-"
Ik zoen hem voordat hij die zin af kan maken. We spelen een liefdevol maar vurig spelletje. Zijn hand glijdt onder mijn jurk, totdat de deur wordt opengetrokken.
"Oh my.. fuck, waren jullie nog bezig?" hoor ik Chase zeggen, die blijkbaar in de deuropening staat. Iedereen in de kring kijkt naar binnen, en ze zijn net zo geschrokken als Chase.
JE LEEST
Keep trying, my baby (GESTOPT)
FantasyEen 20-jarig meisje genaamd Amina, heeft een ingewikkeld en pijnlijk leven. Haar vader heeft haar moeder vermoord, en zat daarom 7 jaar in de Spaanse gevangenis. Ze zijn verhuisd naar Nederland, waar de problemen opborrelen. Haar vader is een alcoho...