12

114 3 0
                                    

Lees de A/N aan het eind, thank you. Veel plezier met lezen!

Ik heb te televisie aangezet en ik kijk een film op ze zender Veronica. Het is een actiefilm.

---

Midden in een groot gevecht komt een verpleger binnen. Hij heeft een dienblad vast met een paar borden en bekertjes.

Hij reikt het blad naar me toe. Ik pak het aan en kijk nieuwsgierig naar alle bekers en borden. "Dit is salade met hummus, dit is stokbrood en wat geitenkaas en ook gewone kaas." Hij wijst alles aan en ik volg zijn vinger.

"In dit kleine bekertje zit water en in deze zit Engelse thee. Hier ligt een mesje als je boter op je stokbrood wilt smeren, hier ligt de boter. Er is ook schimmelkaas, maar dat vinden mensen zelden te eten. Die zit hierin." Hij trekt zijn hand glimlachend terug.

"Woah, driegangen menu." lach ik.

Hij lacht gezellig mee. "Er is ook een toetje, maar ik weet niet welke je lekker vindt. Er is chocoladepudding, vanillevla, citroencake en aardbeientaart met slagroom. Welke wil je hebben?" vraagt hij.

"Doe maar aardbeientaart alsjeblieft." antwoord ik liefjes. Hij is echt aardig.

Hij knikt en loopt de deur uit. Ik pak het stokbrood en ik proef eerst de schimmelkaas even. Best lekker.

---

Nadat ik goed heb geluncht, denk ik opeens aan iets... Uhm.. *gasp*.

Alec en de rest!

Ik kijk snel om me heen om te kijken of er ergens een telefoon is, maar nee. Niets.

Pov Alec

Ik ijsbeer door de ruimte heen. "Waar the fuck is ze? Ze is al twee dagen niet thuis gekomen!" roep ik gestrest door de ruimte.

Iedereen probeert haar te bellen, maar elke keer horen we voicemail.

Ik probeer haar voor de zoveelste keer te bellen. De telefoon gaat over.

"Hey! Ik ben nu even niet aanwezig, maar spreek een bericht in na de piep! Ik probeer je zo snel mogelijk terug te bellen." *piep*.

"Amy, waar ben je? Iedereen is ongerust! Bel me als je dat kan." zeg ik in haar voicemail, voor de zoveelste keer.

"We moeten de politie bellen. Achtenveertig uur is allang geweest!" zegt Charlotte die nerveus heen en weer schommelt.

Ze pakt haar telefoon en toetst het nummer van de lokale politie in.

Leah zit boven net als Easton. Charlotte heeft een heel gesprek met de politie gehad.

Fuck, waar kan ze nou zijn? Ik ben-... Ik bedoel iedereen is zo ongerust. Ze was aan het wandelen. Fucking wandelen!

Is er wat met haar gebeurd? Is ze zelf weggelopen? Dat kan niet, ze heeft nergens een plaats om te slapen!

Heeft-.. Heeft haar vader haar misschien gepakt?

Als die klootzak haar ook maar met aanraakt, trek ik zijn hoofd van zijn romp af.

Niemand raakt Amy aan, echt niemand.

Fuck, ik hou zo veel van haar.

---

Charlotte's telefoon gaat en we sprinten er meteen naartoe. Ze leest wat er op haar scherm staat. 'Politie'

Charlotte neemt op en houdt wederom een gesprek met ze. Easton en Leah zijn ondertussen al beneden.

"Wat? Hoe komt ze daar terecht?" roept Charlotte verbaasd. Iedereen geeft zijn aandacht aan Charlotte, die alleen geluidjes maakt en ja zegt.

Als ze opgehangen heeft, hangen we allemaal aan haar lippen. "Waar is ze?" vraag ik snel en ongeduldig.

"Ziekenhuis Amsterdam." zucht Charlotte. Ik sta meteen op en loop naar de kast. Ik pak mijn schoenen eruit en doe ze snel aan.

Easton kijkt me vragend aan. "Wat ga je doen?"

"Ik ga naar haar toe. Logisch, toch?" sis ik geïrriteerd. "Ik ga mee!" roepen Leah en Charlotte en ze doen snel hun schoenen aan.

Easton doet hetzelfde.

We stappen in mijn auto en we scheuren de oprit af. Ik rijd richting de snelweg en schakel. Ik volg de borden en in een uur zijn we al aangekomen.

Ziekenhuis Amsterdam

---

Sorry voor het korte deel!! Ik zit op de middelbare school en ik wil het eerste jaar echt niet verprutsen. Ik heb al fucking 2 vakken extra!

(Ik doe gymnasium. Mijn school zit ook niet in mijn hometown en mijn 9de uur is om 17.00u 😭 Ik zit op het Marnix Gymnasium Rotterdam. Rea als je daar ook opzit 😋 Dan heb ik tenminste al wat vrienden.)

Ik heb na de vakantie toetsweeeekkkkkkkk 😣

Het is veel leerwerk, maar ik maak zo veel mogelijk tijd vrij om te schrijven. Ik heb ook een YT kanaal, abonneer plz ❤️

Het heet: xX_Wolfie_Xx

Gewoon copy-paste 😂

Love y'all! Bye 💖

Het is 2 uur 's nachts...

Kijk eens hoeveel moeite ik voor schrijven doe! Anyways, ik ga slapen 💤

Keep trying, my baby (GESTOPT) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu