10. Bölüm "Aşk Çıkmazı"

3.4K 123 50
                                    

BÖLÜM 8 SAYFALIK, GÖRÜNMÜYORSA GÜNCELLEYİN, SANIRIM BİR SORUN VAR

YN (ÖNEMLİ!) 1. Daha önce böyle bir şey yapmadığım, ve akıllar karışsın istemediğim için ufak bir açıklama yapmak istiyorum. Bölüm başı aslında bölüm sonu, yanı sonunda olanı başta görüyor ve bu duruma nasıl gelindiğini okuyoruz :)2. olarak rherosemar arkadaşımın hayal gücüne Çağlar Ertuğrul olarak yerleşen Doğan karakterine aynı kişiyi oturtmak isterim, çünkü okuduktan sonra aklıma yattı, hatta çıkaramaz oldum :D, fotoğrafı sağ tarafınızda, meyda bölümüne eklenmiştir (Elif'e kimseyi bulamadım, görüşlere açığım.. hayalimdeki kadına uyuyorsa eklerim) 3. Neredeyse herkesin uzun yorum yapması beni gerçekten çok sevindirdi, nereden esti bilmiyorum, ama üzümü ye bağını sorma hesabı buradan tekrar teşekkür etmek istedim sadece :)) 4. İyi okumalar dilerim, yorumlarınızı eksik etmeyin..:) YNS

10. Bölüm " Aşk Çıkmazı"

Rodos, Saat 02.00

Doğan akşama diğer üçünü iş bahanesiyle ekip odasına çekilmişti. Kafasını toparlamaya ihtiyacı vardı ama anlaşılan rahat bırakmak istemiyorlardı onu. Kapısının sertçe vurulmasıyla birlikte uykusundan sıçradı.. Gözleri hemen saatine kaydı, gece ikiye geliyordu... Kimdi ki bu şimdi? Ayaklanıp sersem haliyle kapıya gidip açtı. Karşısında Elif'i bulunca bir an şaşırdı, ama bunu hızla üstünden attı. "Ne istiyorsun?", diye sordu Elif'in kıpkırmızı olmuş gözlerini aldırmadan.

"Onu seviyor, ....onu gerçekten seviyor", diye fıssıldadı Elif birden. Sonra odaya girip kapıyı kapattı, bir kaç saniye ellerini kapıdan çekmeden öylece durduktan sonra dönüp, bakışlarını Doğan'a dikti...."Yardımına ihtyacım var Doğan...", dedi neredeyse yalvaran bir sesle.

Doğan kaşlarını kaldırdı. "Yardımıma? Cevabını biliyorum sanırım... ama yine de sormadan edemeyeceğim.. Ne konuda, Elifcim?" Sesindeki alay net duyuluyordu ama Elif aldırmadı.

Derin bir nefes alıp verip. "Şebnem....", diye açıkladı şimdi neredeyse öfkeyle parlayan gözleriyle.

Doğan başını salladı. "Anlıyorum.", diye alayını sürdürdü, sonra ciddileşip Elif'e doğru bir adım attı. "Yalnız sana bu konuda fikrimi söylemiştim arabada, değil mi? Bu işte yokum... Oyunlarına piyon olmaya niyetim yok benim.. Git Şebnem'i oyalayacak başka birini bul.", deyip uzaklaşmaya koyuldu oradan.

Ama Elif hızla Doğan'ın kolunu tutup uzaklaşmasını engelledi, ardından başını salladı iki yanına... "Oyalamanı istemiyorum artık...", dedi hızla, sonra bir an sustuktan sonra "Daha fazlasını istiyorum...", diye ekledi buz gibi bir sesle.

Doğan kolunu Elif'in elinden çekip gözlerini kıstı."Daha fazlasını derken?"

Elif ona baktı en az onunki kadar soğuk bakışlarla. "Onunla birlikte olmanı istiyorum... "

15 Saat kala... İstanbul (15 Saat Önce)

#Şebnem#

Şebnem eşyalarını hızla toplamaya başlarken Doruk, Almilla ve Kainat etrafını sarmışlardı.

Almilla başını kaşıyıp onu izledi."Sen şimdi ..Selim'le ..ve eski nişanlısıyla Rodosa gidiyorsun, öyle mi?"

"Bir de kuzeniyle...", diye ekledi Şebnem valizinin femuarını çekerken.

Kainat başını salladı iki yanına. "Bu çok garip...."

Siyah Atlı Prens (Kaçak Gelinler - ŞebSel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin