Herkes şaşkınca hazara bakarken mustafa şaşkınlığını atıp hazarın yanına gidip silah doğrulttu.Mustafa:lan dila nerede?
Derken silahı eli ile dila tuttu.
Dila:abi. Ben seviyorum onu. Bırak nolur.
Tahir:ne?Deyip dilanın yanına geldi. Ve kolunu tuttu.
Tahir:abim sen kime sevdalandığını farkadasın he mi? Yav bu adamın babası-
Dila:umurumda değil. Sizin aranızda ki sorun bizi ilgilendirmez. Biz seviyoruz. Ölümüne.Deyip kafasını dikleştirince tahir dilaya sert bir tokat attı. Hazar sinirlendiğini belli edemediği için dilanın yanına gitti.nefes tahirin bu haraketine hem sinirlenip hem de şaşırmıştı.
Mahmut:hazar,çabuk o kızın yanından çekil. Senin le bunu konuşacaz.
Deyip korumları hazarın üstüne saldı.
Hazar:bırakın lan!
Dila:haza-Demeden mustafa saçından tutup merdivenlerden sürükleyemeye başladı.
Hazar:dilaaa.
Demesine kalmadan arabaya bindirmişlerdi. Hepsi birden konaktan giderken nefes sinirle tahire baktı.
Nefes:bir kadına tokat atabilecek kadar olduğunu bilmiyordum.
Deyip yukarı asiyenin yanına çıkar.
Nefes:abla!
Asiye:nefes mustafa öldürecek kızı!Nefes zorlu
Asiye abla misafir odasında tur atıyordu. Endişeli olduğu her halinden belliydi.
Nefes:abla!
Asiye:nefes mustafa öldürecek kızı!
Nefes:ne? Neden?
Asiye:töre. Dedim ya sana düşmanın oğluna sevdalı diye... öldürecek kızı!
Nefes:d dur tamam sakin ol! Ben tahire diyeyim.Deyip koşarak aşağı indim. Koltukta düşünerek oturuyordu. Görüş açısına girdiğim zaman kaşlarını çatarak bana baktı. Nefes nefese kalmıştım.
Tahir:nefes?
Nefes: t tahir koş. Mus tafa abi öldürecek k kızı!Dememe kalmadan kolarak yukarı çıktı. Hızlı hızlı merdivenleri çıkarak tahiri takip ettim.
Asiye:mustafa mustafa etme.
Dediklerini duymuştum.
Tahir:abi abi çık dışarı konuşalım.
Kapıya yaklaştığım zaman içerden dilanın çığlıkları ve tokat sesleri geliyordu. Babamın bana yaptıkları gözümde canlanıyordu.
Nefes:t tahir kapıyı kır.
Dedim. Bir saniye bana bakıp kapıya gücünü yükledi. İçerde mustafa abi terli bir şekilde dilanın üstünde dila ise kanlarla yerde yatıyordu. Tahir koşarak mustafa abiyi dilanın üstünden aldı. Ben ve asiye ablada dilanın yanına gittik.
Tahir:abi sen delirdin mi?
Mustafa:bırak tahir bırak. Babamın katilinin oğlunu seven biri bu evde kalmaz.Ne? Katil mi?
Asiye:dila ablam iyi misin?
Dila sessizce asiye ablamın kulağına hazara ne oldu diye sormuştu. Bu halde bile sevdiğini düşünüyordu. Bu çok güzel birşey di. Asiye abla sırıtarak başını sallayınca derin bir nefes aldı.
Mustafa:yürü git buradan gözüm görmesin seni
Tahir:yangazlar.Deyip bağırınca yangazlar gelip tahire yardım etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN GÜNEŞİ
General FictionSevilmeyen bir ailenin kızı olan nefes üvey ablası hazanın sözünde eniştesi olacak adam ile aşk masalı. Destansı olmaz belki ama her sevda gibi özeldir. Romanı olmasada masalı olur.