Arkadaşlar bir kaç gün bölüm gelmedi bunun için sizden özür dilerim. Ailevi bir sıkıntı yaşadık ve bu yüzden telefon ile ilgilenemedim. Anca bugün atabildim. Ve artık taslaklarda tükendiği için yazmama bağlı. Hergün bölüm gelmeyebilir ama kendimi zorlıyıp atıcam.
Bu arada fragman için yorumlarınızı yazar mısınız ben çünkü çok merak ediyorum görüşlerini?
Sizce 3. Sezon dizi düzelir mi
Bölüme geçelimmm
Asiye:gelin hanım kalkın bakalım.
Yüzüme gelen güneş ışınları yüzünden ellerim ile güneşi engelleyip asiye ablaya baktım.
Nefes:günaydın.
Asiye:sana da günaydın. Hadi kalk da hazırlanalım.
Nefes:saat kaç?Dedim ayağı kalkarak.
Asiye:10:00
Nefes:hazırlanmak için erken değil mi?
Asiye:ayh valla nefes seni anlamıyorum. Kızım kınan var senin azcık heyecanlı ol.
Nefes:yaa ne kadar mutluyum zaten evleneceğim için.Deyip pikeyi yatağa düzgün bir şekilde sermeye başladım. Asiye abla hem beni izliyor hem de yapılacakları söylüyordu.
Asiye:konak süslenecek, yemekler
Yapılacak, saçlar hazırlanacak...
Nefes:abla.Dedim lafını keserek.
Nefes:üzerimi değiştirecem odadan çıkar mısın?
Asiye:tamam. Ha bu arada babanlar yoldalarmış.Deyip dışarı çıkmıştı. Babamlar geliyordu, akşam kınam vardı yarın ise düğünüm. Ben hiç böyle hayal etmemiştim. Ben doktor olacaktım. Belki evleneceğim adam iş arkadaşım olacaktı. Sevdamızdan doğan iki çocuk. O cehennemden mutlu çıkacaktım. Ama yine üzgün çıktım.
Üzerimi değişip aşağı indim. Ben hariç herkeste bir heyecan vardı. Yanıma gelen kadın ile ona baktım.
Emine:gelin ağam bir isteğiniz vardır?
Nefes:yok teşekkür ederim.Deyip asiye ablanın yanına gittim. Balon şişiriyordu.
Asiye:geldin m-
Demesine kalmadan elinde ki balonun patlaması bir oldu. Çünkü 5 yaşların daki bir çocuğun iğne uzatması ile patlamıştı.
Asiye:miraç! Gel buraya şimdi tüm balonları şişir.
Nefes:o kim?
Asiye:benim oğlan.
Nefes:ne? Senin çocuğun mu var?
Asiye:olmasa kuma gelirdi üstüme. Sen de elini çabuk tutta yapı ver bi tane kuma gelmeden.
Nefes:umurumda değil. Gelsin kuma. Erkek torun istiyorlarsa gitsinler başkası ile evlendirsinler.
Saniye:senin ağzından çıkanı kulan duyuyor he mi gelin? Çocuk felan yapmamArkamdan seslenen saniye hanım ile şaşırmam bir oldu. Ama bir saniye sürdü. Asiye abla endişe ile bakıyordu saniye hanıma.
Saniye:ne demek çocuk yapmam. Tahirime evlat bu aileye erkek torun vereceksin.
Nefes:ben sizin köleniz değilim. Tahir ile evlenmem yetmiyormuş gibi birde benden çocuk istiyemezsiniz. Ha eğer isterseniz ya başkası ile evlendirin ya da kuma getirin umurumda değil.
Saniye:bana bak sen kimin ile konuştuğunu farkında değilsin herhal. Ama antayım. Mardinin ileri gelenlerin başıyım ben. İyi bak bu konağa. Burası senin namusunun belirlendiği konak.Kolumdan hızla çekip tahirin odasının kapısını gösterdi.
Saniye:bu odadan çıkacak kişi senin kocan evladının babası olacak. Bu oda senin yarından sonra tek sığanacağın yer olacak.
Ve sen artık nefes kaleli olacaksın. Davranışlarına, konuşmalarına dikkat edeceksin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN GÜNEŞİ
General FictionSevilmeyen bir ailenin kızı olan nefes üvey ablası hazanın sözünde eniştesi olacak adam ile aşk masalı. Destansı olmaz belki ama her sevda gibi özeldir. Romanı olmasada masalı olur.