Merhabalarrr, yepissyenii tapısstazecik -inanın bu saçma kelimlerden sonra okumadan kapatırsanız gık demem- bir kurguyla karşınızdayım. Her evin masasına konuk olan, öğrenci evinin ve ya yurdunun ana yemeği makarna konumuz. Keyifli okumalarrr. Umarım beğinirsiniz. Lütfen yıldızlamayı atlamayın ve yorum yapın. Okuyan gözlerinize sağlıkk..
Şarkı: Makarena (sırf adı benziyor diye değil şarkının enerjisi hikayenin genel yapısına hitap ediyor diye koydum, valla, yeminle, bakın valla dedim)
05**: Makarna mı istiyorsun?
Feris: Sen kimsin?
05**: Kanka trolü bırak da cevap ver, makarna mı istiyorsun?
Feris: Ya ne saçmalıyorsun?
05**: Alp küfredeceğim ama kardeşim. Adam gibi söyle, uzatma. İşim var daha.
Feris: Numarayı kontrol et istersen çünkü adı bırak cinsiyeti bile tutturamadın :)
05**: Opss, çok pardon! Yanlış mesaj. Arkadaş numarayı yeni değiştirdi de bir yanlışlık olmuş.
Feris: Sorun değil. Arkadaşına ulaşamayacaksın sanırım. Bence makarna al, sos da yaptın mı mis gibi öğrenci yemeği.
05**: Öğrenci olduğumu nerden anladın?
Feris: Mesaj panelindeki üç noktaya bas>rehbere ekle>isim ver:aa sonra Whatsapp'a gir ve profil fotoğrafına bak. Çok zor değil yani deneyebilirsin.
05**: O da güzelmiş :D Yalnız fikir güzel de sor bakalım biz sos yapabiliyor muyuz?
Feris: Onun da çözümü var. Google>arat: makarna sosu yapımı> sitelerden birine gir vee sosumuz hazır.
05**: Mantıklı tabii ama yeteneğin 'y'si olmalı önce. Yine de sağ ol :)
Feris: Profil fotoğrafın Mavişehir'de ev balkonunda çekilmiş. Ben de orda oturuyorum. Git Mavibahçe'nin orda beni bekle sos getireceğim.
05**: Dalga geçmiyorsundur umarım? Bak beklerim harbiden.
Feris: Ya bekle sen!
05**: Benden manyağı da varmış. Vay arkadaş! Bekliyorum kız. Gerçi seni nasıl tanıyacağımı bilmiyorum o da ayrı mesele ama...
Feris: Ben fotoğrafını gördüm sonuçta. Seni bulurum.
05**: Tamam, hadi bakalım.
Feris: Hadi bakalım. (13.45)
05**: Nerde kaldın? Bak kandırdım dersen ben seni bulurum. O soslu makarnayı yerim, bilesin. (13.57)
Feris: Geliyorum, ayrılma bir yere.(14.01)
05**: Bir çocukla göndermene mi üzeleyim, yoksa koca bir tencere soslu makarnamız olmasına mı sevineyim? (14.08)
05**: Seni merak ediyordum ama ben. Midemizi bayram ettiren bu şahıs kim ola ki?
Feris: Biraz eğlenelim dedim, ne olmuş :P
05**: Dediğin gibi olsun bakalım ama bu iş burda bitmedi. Anlaştık?
Feris: Anlaştık ^.^
Evett, bu sadece başlangıçtı. Hem bildiğiniz gibi texting olunca bu uzunluk yeterli gibi ne dersiniz?
Birbirlerini yakın zamanda görürler mi sizce?
Oy ve yorumlarınızı bekliyorumm, iyi geceler☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Makarna-Yarı Texting
Teen Fiction05**: Makarna mı istiyorsun? Makarnayla başlayan konuşmanın spagetti gibi birbirine dolanmasını okumaya var mısınız? Bir deli ve bir daha da deli tesadüfi bir şekilde konuşmaya başlarsa ne olur? Öğrenci yemeği diyerek geçmemek gerekiyormuş demek ki...