Hep Yeni Mesajınız Var

32 9 0
                                    

Selaam, yeniden beraberiiz. Panomda görenleriniz bilir diğer kitaplarım da tek tek dönmeye başladığı için bölümlerin arasını uzatma kararı aldım. Yazılarımı beğeniyorsanız sizi diğer kitaplarıma da bekliyorum. Görüşleriniz benim için çok önemli biliyorsunuz, benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım. Sizi daha fazla tutmadann iyi okumalar dilerimm <3 <3 <3

^^^^

Feris: Günün aydın olsun makarna adam! (07.30)

Arel: Binlerce kez beter olsun gün, senden günaydın yoksa! Sabah şerifleriniz hayır olsun hanımefendi. (09.01)

Feris: Shakespeare'den hatta Romeo Juliet'inden alıntı yaptıktan sonra sabah-ı şeriflerimi mi hayırladın sen az önce? Nutkum tutuldu. Romantizmi hiç bu kadar kendi kültürüne entegre eden birini görmemiştim.

Arel: Sana küçük sürprizler yapıyorum diyecektim fakat dediklerimde sonuna kadar ciddiydim. Ben gerçekten senden mesaj görmeye çok alışmaya başladım. Şu bir yeni mesajım olduğunu söyleyen bildirim nasıl hissettiriyor biliyor musun sen?

Feris: Sanırım biliyorum. Çünkü sabahları derslerim senden erken başladığı için ilk mesajı attıktan sonra dört gözle karşılığın ne zaman geleceğini merak ediyorum. Zaman bir an evvel geçsin de ben de seninle konuşayım istiyorum. Belki bencilce gelebilir ama bir an önce uyan istiyorum.

Arel: Bana bu kadar açık konuştuğunda başta iyi ki inat etmişim diyorum. Madem kartlarımızı hep açık oynuyoruz o hâlde sana bir teklifim olacak.

Feris: Nedir?

Arel: Benim acil işlerim hiç yok, derslerimi dinlerken de çok ciddi sayılmam. Yani sen her müsait olduğunda bana mesaj at. Her fırsatta konuşalım. Yeni bir mesajım olduğunu söyleyen bildirim hiç eksik olmasın ekranımdan olmaz mı?

Feris: Söz, artık hep yeni mesajın var.

Makarna-Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin