SELAAAAM💜 Medya falan bile kolajlamadan kopup geldiğim bir bölüm oldu. Umarım hoşunuza gider. Sizi bekletmek istemiyorum. Keyifli okumalar💜
05**: Sana ulaşamıyorum, kahretsin sana ulaşamıyorum. Feris, son zamanlarda ne zaman konuşsak müsait olmadığında bile haber veriyordun. Ne oldu birden? Aklımı mı kaybedeyim istiyorsun meraktan? Korkuyorum, hatta hayır korkmuyorum. Ödüm kopuyor! Ne olur ses ver. On üç saat oldu... (20.59)
Genç kız sonunda telefona bakabildiğinde yirmiyi aşkın cevapsız arama gördü, gözyaşlarının izin verdiği kadar. İnternetini açtı, onlarca mesaj yığıldı önüne Arel'den. Başka kimse mesaj atmazdı ona zaten.
Feris: Arel, çok üzgümüm. Lütfen kızms. Sonta anlatacağım. (21.12)
Arel, çok şaşırdı. İlk kez kızın yazamadığı bir âna tanıklık ediyordu. Bu daha da panik olmasına sebep oldu. Hasta mıydı, sarhoş muydu, ağlıyor muydu? Bilmiyordu.
05**: Neyin var, neredesin, ne oldu?
Feris: Konum[İzmir Katip Çelebi Üniversitesi Atatürk Eğitim ve Araştırma Hastanesi Acili]
05**: Sen iyi misin? Neler oluyor böyle? Bekle geliyorum.
Feris: Saçmalama, yprma kendibi. Gerej yok.
Yazamayışına daha da sinirlendi genç kız, bu onu daha çok ağlattı.
Arel: Lütfen karşı çıkma. Bu kez beni dünyadan silsen durduramazsın.
Alp'in sorularına yanıt verirken hızlıca ceketini ve arabasının anahtarını alan Arel, telaşla dışarı fırladı. Son gaz konuma doğru ilerlemeye başladı.
Sanki aracı kullanırken yol, o gittikçe uzuyordu. Yaklaşmak yerine sanki sürekli uzaklaşıyordu. Her kırmızı ışıkta sanki asırlar geçiyordu.
Sonunda hastaneye vardığında genç kıza tekrar mesaj attı.
05**: Geldim. Beni görmek istemezsen, hazır değilsen burada beklerim. Ama lütfen izin ver yanında olayım.
Feris: Fırat Alaska dersen danışmaya, yolu gösterirler.
Kızın daha sakin yazması onu biraz rahatlatsa da şimdi de yüzyüze görme gerginliği yüklenmişti üzerine. İlk kez onu hastanede görecekti. Garip duygular, karışık hisler içindeydi. Yine de Feris'in dediklerini yaptı. Koridorun sonunda onu görene dek adımları yavaşlamadı.
Ve sırtı dönük, yerde oturan kıza ilk kez mesaj aracılığıyla değil dudaklarının arasından kopan harflerle seslendi.
"Feris..."
Evetttt. Bölümü burada kestiğim için ne olur bana kızmayın🙏🏻
Artık olayların koptuğu yerdeyiz. Bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz? Neler oluyor? Kim bu Fırat? Tüm sorulara vereceğiniz cevapları çok merak ediyorum. Oylarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Makarna-Yarı Texting
Подростковая литература05**: Makarna mı istiyorsun? Makarnayla başlayan konuşmanın spagetti gibi birbirine dolanmasını okumaya var mısınız? Bir deli ve bir daha da deli tesadüfi bir şekilde konuşmaya başlarsa ne olur? Öğrenci yemeği diyerek geçmemek gerekiyormuş demek ki...